Trupul subțire cu cheltuială se ține. Sau nu?
te sunăm noi
0800 00 80 80

Trupul subțire cu cheltuială se ține. Sau nu?

18 ianuarie
2018
blog-11_1

Iată-ne ajungi și la jumătatea lunii ianuarie. Suntem la început de an, avem încă motivația la cote maxime, deci trebuie să profităm de moment și să ne asigurăm că o vom menține la fel și în următoarele luni, astfel încât să culegem, în scurtă vreme, dulcele roade ale obiectivelor îndeplinite.

Nu știm concret care sunt planurile tale pentru 2018, dar astăzi vom aborda un subiect de interes inclusiv pentru tine: cum să ai un corp în formă, tonifiat și corect antrenat? Chiar dacă intri în categoria persoanelor mai norocoase, ce nu trebuie să depună mare efort pentru a se menține în formă, articolul de astăzi îți este dedicat și ție, întrucât vom aborda lucrurile din trei puncte de vedere: echipament, tipul de antrenament și starea de bine per ansamblu.

Ești pregătit? Dăm startul programului prin care te vei transforma în versiunea ta 100% în formă! Totul într-o abordare care să nu implice cheltuieli exorbitante, ci complet rezonabile. Îți vom arăta cum trupul subțire se poate ține și fără mari eforturi financiare.

Știi deja că activitatea fizică este indicată la orice vârstă și indiferent dacă deții sau nu un metabolism super, extra, mega harnic, care te ajută să ai arderi rapide și astfel să nu te confrunți cu surplus de greutate. Motivul? Faptul că ceea ce arată acul cântarului nu va reprezenta niciodată un indicator privind starea reală de sănătate, rezistența fizică și gradul de tonifiere a musculaturii.

Un argument suficient de solid pentru ca, indiferent de cât de mult iți displace să faci exerciții fizice, să te motivezi și apuci de treabă!

Și pentru că ne dorim ca recomandările noastre să nu implice cheltuieli suplimentare din partea ta, ci să poată fi aplicate și în cazul persoanelor care nu dispun de un buget foarte generos, iată mai jos cum poți aborda cu succes problema!

1. Echipamentul

Achiziționează aparate simple, accesibile ca și cost, și nu foarte voluminoase! Astfel, nu numai că bugetul tău nu va fi afectat, dar în același timp te asiguri și de faptul că nu blochezi inutil spațiu în locuință cu echipamente mari și greoaie.

Printre sugestiile noastre ar fi: o saltea pentru fitness, gantere de o greutate potrivită pentru constituția ta, o coardă de sărit (perfectă pentru scăderea în kg, dar cu beneficii excelente și în ceea ce privește postura corpului) și o minge de gimnastică (fit ball), ce îți va solicita aproape toate grupele de mușchi. Este un kit de bază cu care poți începe programul de antrenamente, dar în același timp îți garantăm că va fi și total suficient pentru a te ajuta să reintri în formă și să îți tonifiezi musculatura. Iar dacă bugetul îți permite, poți adăuga pe listă și un stepper de exemplu, care vine însoțit de obicei și de accesorii pentru tonifierea brațelor.

În plus, pentru a face exerciții dedicate picioarelor sau abdomenului de exemplu, te poți ajuta inclusiv de obiectele din jur, precum un scaun cu spătar, sau chiar peretele locuinței. Cele mai bune și eficiente exerciții sunt întotdeauna cele care implică propria greutate a corpului, și nu tot felul de aparate sofisticate.

Un alt avantaj al faptului că totul se va desfășura în intimitatea casei tale este acela ca nu vei avea nevoie nici de vreo costumație foarte pretențioasă. Alege o pereche de pantaloni confortabili, în care să te poți mișca liber, și un simplu maiou sau tricou, și gata, inclusiv echipamentul de sală este pregătit!

2. Tipul de antrenament

Necesarul de obiecte pentru exercițiile fizice fiind stabilit, să trecem mai departe la alegerea tipului de antrenament.

Înainte de orice, evaluează-ți corpul! Studiază-te în oglindă și stabilește cu exactitate care sunt zonele pe care consideri că ar trebui să le lucrezi mai intens: poate fi vorba de brațe, de abdomen sau de picioare. Sau, poți alege să urmezi un program prin care să abordezi lucrurile per ansamblu, dedicând câte o zi diferită din săptămână unei anumite grupe de mușchi. Aceasta este varianta pe care o recomandăm și noi, întrucât constituie secretul unui corp armonios.

Următorul pas este acela de a crea programul de antrenament. Îți pot veni în ajutor site-urile de profil pe care poți regăsi exerciții fizice explicate în detaliu, însoțite de imagini ajutătoare sau chiar filmări video. Important este să te documentezi și să alegi în cunoștință de cauză. În plus, inclusiv pe Youtube există o arhivă generoasă de video-uri cu programe de antrenament complete, ce tratează fiecare grupă de mușchi în parte. Testează mai multe variante și vezi ce instructor virtual ți se potrivește mai bine. Sau poate ești o persoană care se plictisește destul de repede și atunci poți varia exercițiile, urmărind programele propuse de mai mulți antrenori online de fitness.

Partea și mai frumoasă este că poți duce lucrurile și mai departe și alterna inclusiv activitățile în sine. De exemplu, luni poți face un antrenament pentru tonifierea picioarelor și abdomenului folosind salteluța de fitness, miercuri poți merge să alergi câțiva km în parc, iar vineri să urmezi o clasă online de pilates sau yoga, chiar la tine în sufragerie. Și nu uita! Chiar și activități precum dansul în club sâmbătă seara sau o curățenie temeinică prin casă, te vor scuti de câteva zeci de calorii!

3. Buna dispoziție

Ultima, dar cea mai importantă recomandare este aceea de a te simți bine și a face lucrurile cu plăcere. Doar așa vei reuși ușor-ușor să incluzi sportul în programul tău zilnic. Mai mult decât atât, în scurt timp, primul gând imediat ce te vei trezi va fi: abia aștept să îmi fac antrenamentul de astăzi!

Te vor ajuta în acest sens: dușul de dimineață, pentru activare instant, un mic dejun sănătos și plin de vitamine, pentru mai multă energie, muzica antrenantă pentru a dezmorți un pic trupul după orele de somn și… echipa. Despre importanța acesteia am vorbit și într-un articol precedent. Fie că este vorba de o prietenă, sau de colegul de apartament, un membru al familiei sau persoana iubită, antrenamentele vor fi mai plăcute în 2 decât de unul singur. Și dacă din anumite motive programul nu vi se sincronizează, imaginează-ți că ești și tu în sala de antrenament, alături de toate persoanele din video-ul online pe care îl urmărești, că ai în fața ta instructorul de fitness și în jur alți adepți ai sportului.

Acestea fiind scrise astăzi, misiunea noastră se încheie aici! Consideră-te informat, motivat și total pregătit pentru a începe transformarea ta sportivă!

Și iată cum, CreditPrime îți este nu doar un prieten la nevoie… financiară, dar și propriul tău consilier în materie de sport!

Ai întrebări? Scrie-ne sau sună-ne la: 0800 00 80 80