Politica de confidentialitate
Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare “Regulamentul”), ECOFINANCE IFN S.A. (denumita in continuare “CreditPrime”), societate comerciala romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/5634/21.04.2017, CUI 37423620, cu sediul social in Romania, municipiul Bucuresti, sector 1, strada av. Popisteanu, nr. 54A, Cladirea 1, Unitatea 2, Etaj 2, inregistrata in Registrul General al IFN cu nr. RG-PJR-41-110328/11.10.2017, inregistrata in Registrul special al Bancii Nationale a Romaniei cu nr. RS-PJR-41-110087/16.02.2018 , telefon +40316400611, E-mail: [email protected], are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Ce date cu caracter personal prelucram?
In scopul desfasurarii activitatii de creditare, CreditPrime va prelucra si stoca datele dumneavoastra cu caracter personal, inclusiv prenume, nume, numele anterior, fotografia dumneavoastra si a actului dumneavoastra de identitate, inregistrari video ce prezinta profilul dumneavoastra sau actul dumneavoastra de identitate, adresa de domiciliu si de resedinta, data, locul si tara nasterii, codul numeric personal, cetatenia, profesia, locul de munca, situatia familiala, economica si financiara, alte date de contact (adrese, numere de telefon, adrese electronice si numarul de telefon mobil), date privind angajamentele financiare si sursele dumneavoastra de venit, date necesare pentru stabilirea credibilitatii dumneavoastra, a posibilitatii de achitare a creditelor, a capacitatii de plata, a comportamentului de plata, a proprietatilor pe care le aveti, precum si situatia litigiilor in care sunteti implicat, informatii privind indeplinirea sau neindeplinirea angajamentelor fata de CreditPrime, informatii referitoare la inadvertentele constatate in documentele/declaratiile prezentate catre CreditPrime, obtinute in baza formularelor, declaratiilor si documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate de catre utilizatori/client, dar si din surse externe, fie acestea publice sau de la persoane de contact comunicate (angajator, sot/sotie, persoana de contact etc).
CreditPrime ar putea utiliza pe durata si in scopurile stipulate in prezenta Politica de confidentialitate, datele dumneavoastra personale furnizate in retele de socializare (Facebook, Google+, etc.), cum ar fi, nume, adresa de e-mail, gen, data nasterii, orasul, poza de profil, ID-ul, lista de de prieteni. Aceste date vor fi folosite cu maxima precautie si respect, in mod rezonabil si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si statuate in prezentul document.
In mod automat site-ul www.creditprime.ro stocheaza informatii de tip cookie. Pentru mai multe informatii va rugam consultati Politica noastra de cookie.
Aceste date vor fi in mod colectiv denumite in continuare “date personale”.
CreditPrime poate colecta si utiliza date istorice pentru a imbunatati serviciile noastre si pentru a asigura o experienta de creditare fara probleme. Datele istorice se refera la informatiile colectate din interactiunile anterioare cu clientii nostri, inclusiv din activitațile lor de imprumut si rambursare. Aceste date sunt utilizate in mod responsabil si in siguranta pentru a analiza modele, tendinte si comportamentul clienților. Prin valorificarea datelor istorice, putem lua decizii informate si putem imbunatati procesele noastre de creditare.
De asemenea, datele dumneavoastra cu caracter personal necesare pentru asigurarea conformitatii cu legislatia impotriva spalarii banilor si finantarii terorismului (legislatia AML) pot fi solicitate si transmise partenerului CreditPrime, care operează o platforma de creditare P2P (‘’peer-to-peer lending’’). Solicitările partenerului sunt realizate strict in scopul respectarii legislatiei relevante privind combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului. Datele necesare pentru asigurarea conformitatii cu legislatia AML includ urmatoarele categorii de date cu caracter personal: date de identificare, date financiare, date privind educatia, date referitoare locul de munca, date de familie, informatii privind statutul juridic, date tehnice sau alti identificatori unici. Temeiul legal al partenerului pentru o astfel de prelucrare este obligatia sa legala in conformitate cu art. 6 alin. (1) litera (c) din GDPR. Partenerul actioneaza ca operator independent si va stoca datele dumneavoastra cu caracter personal nu mai mult de 5 ani, cu exceptia cazului în care alte scopuri de prelucrare stabilesc o alta perioada de pastrare. Informatii suplimentare legate de fluxul de date si conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal descrise in acest paragraf sunt disponibile aici.
Transmiterea datelor dumneavoastra cu caracter personal este necesara pentru asigurarea conformitatii cu legislatia AML de catre partener, pentru a stabili o colaborare in scopul atragerii de investitii pentru CreditPrime. Temeiul legal pentru o astfel de prelucrare este interesul nostru legitim, in calitate de operator, in conformitate cu art. 6 alin. (1) litera (f). Pentru a asigura securitatea prelucrarii, am implementat o serie de masuri precum: criptarea, pseudonimizarea, gestionarea accesului, instruirea personalului, backup-uri, utilizarea software-ului licentiat si a hardware-ului original, securitatea fizica si utilizarea canalelor securizate pentru transmiterea datelor personale. Alte detalii legate de transmiterea datelor cu caracter personal către partener sunt descrise .
Cum colectam datele dumneavoastra personale?
Colectam datele dumneavoastra personale prin oricare dintre modalitatile prin care dumneavoastra ni le aduceti la cunostinta, fie prin completarea unui formular, vizitarea website-ul nostru si crearea unui profil dedicat sau platformelor noastre media, transmiterea de documente si informatii, prin transmiterea de reclamatii, sugestii sau comentarii, inclusiv pe platformele noastre media sau la telefon. Colectam datele dumneavoastra personale si prin intermediul tertilor (ex. Biroul de Credit, persoanele de contact, angajatori, angajati, portaluri juridice, portal ANAF, platforma de verificare a identitatii Onfido sau alte surse publice de informatii etc), dar si direct de pe platformele media, prin intermediul profilelor publice pe care le-ati deschis. Prin acceptarea expresa a prezentei Politici de confidentialitate, va exprimati acordul pentru ca CreditPrime sa colecteze si sa prelucreze datele dumneavoastra prin toate canalele mai sus mentionate.
Utilizam instrumente de salvare automata, ceea ce reprezinta o solutie online prin care CreditPrime restaureaza datele pe care le-ati introdus la momentul completarii formularelor online pe site-ul nostru web. CreditPrime salveaza datele introduse pentru o perioada scurta de timp, pentru a putea recupera ulterior datele care nu au fost inregistrate cu succes. Acest lucru se poate intampla in urmatoarele situatii, de exemplu, atunci cand:
• Ati inchis accidental site-ul in timpul completarii formularului; • Ati decis sa va intoarceti la o pagina anterioara, pentru ca apoi sa doriti sa reveniti la pagina inchisa; • pentru a investiga posibilele erori de sistem (bug-uri de cod, functionalitate mixta etc.) și pentru a îmbunatati gradul de utilizare al site-ului nostru; • exista un risc ridicat de frauda si il putem preveni analizand comportamentul de pe site-ul nostru.
Instrumentele de salvare automata incep sa funcționeze numai atunci cand are loc prima etapa a cererii de credit si deveniti utilizator inregistrat al site-ului web, altfel instrumentul de salvare automată fiind dezactivat pentru utilizatorii neinregistrati.
Cand sunteti conectat la contul personal pe www.Creditprime.ro, instrumentele de salvare automata vor salva toate datele pe care le-ati introdus in orice campuri de pe site-ul web si va aparea sub forma unei ferestre pop-up in viitor, pentru a economisi timp in timpul completarii repetate a oricaror formulare / campuri de pe site-ul nostru web.
Datorita specificului realizarii activitatii noastre la distanta, utilizam in mod activ apelurile vocale pentru a putea oferi servicii de calitate, pentru a asigura securitatea serviciilor noastre si pentru a oferi asistenta imediata clientilor nostri.
Apelurile vocale pot fi inregistrate in urmatoarele scopuri:
- procedura de verificare: identificarea suplimentara a persoanei tale (a solicitantului), etapa obligatorie care face parte din procesul semnarii contractului online si prevenirea fraudelor sau a furturilor de identitate;
- instruirea personalului si asigurarea calitatii (interesul nostru legitim);
- protejarea si exercitarea drepturilor protejate de lege - ale noastre si / sau ale tertilor, inclusiv colectarea datoriilor, prevenirea / detectarea actiunilor ilegale si soluționarea litigiilor (interes legitim).
Principalele criterii pentru determinarea perioadei de pastrare a inregistrarilor de apeluri se bazeaza pe obligatiile contractuale care expira nu mai devreme de data la care partile contractului de imprumut online si-au îndeplinit pe deplin obligatiile ce le revin in temeiul acordului mentionat, cat si pe obligatiile legale pe care le avem in conformitate cu legislatia in vigoare in legatura cu datele dumneavoastra personale (ex. contabilitate, prevenirea spalarii banilor). In orice caz, perioada maxima de pastrare nu trebuie sa depaseasca 10 ani. In cazul in care nu ati furnizat datele necesare sau am detectat o frauda / furt de identitate in cadrul procesului de subscriere, vom fi nevoiti sa respingem cererea dvs.
In oricare dintre modalitati sunt colectate datele dumneavoastra personale, CreditPrime va asigura ca acestea vor fi prelucrate si utilizate urmand cu strictete si asigurand respectarea, inclusiv la nivelul companiei prin politici si proceduri interne, a urmatoarelor principii:
- datele sunt prelucrate in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata;
- datele sunt colectate in scopuri determinate, explicite si legitime si nu sunt prelucrate ulterior intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
- datele sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate;
- datele sunt exacte si, in cazul in care este necesar, sa fie actualizate;
- datele sunt pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate datele;
- datele sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea adecvata a datelor cu caracter personal.
Ca parte a angajamentului nostru pentru imbunatatirea experienței utilizatorilor si eficientizarea proceselor, utilizam pe site-ul nostru un asistent virtual bazat pe inteligenta artificiala. Acesta este conceput pentru a facilita procesul de onboarding, oferind asistenta și indrumare utilizatorilor, mentinand in acelasi timp cele mai inalte standarde de confidentialitate si protectie a datelor.
Asistentul nostru virtual este disponibil non-stop, 24/7 asistență online cu ajutorul lui Alin, pentru a oferi asistenta si asistenta utilizatorilor la orice ora din zi sau din noapte. Indiferent daca aveti o intrebare despre serviciile noastre sau aveți nevoie de ajutor cu solicitarea dvs. de credit, asistentul nostru virtual este intotdeauna gata sa va ajute. Poate furniza informatii despre serviciile noastre, asistentul nostru virtual poate raspunde la intrebari frecvente si poate ghida utilizatorii prin pasii necesari pentru a-si finaliza cu succes solicitarile de credit.
Datele personale colectate prin asistentul nostru virtual vor fi procesate pentru a furniza si imbunatati serviciile noastre. Informatiile colectate sunt utilizate pentru a va oferi asistenta si recomandari personalizate, pentru a dezvolta functionalitatea asistentului nostru virtual si pentru a optimiza experienta dvs. in calitate de utilizator al site-ului nostru.
De asemenea, vom prelucra datele cu caracter personal pe care le-ati furnizat la initiativa dumneavoastra, in timpul unui chat live cu un agent al Serviciului Suport Clienti.
Obiectivele Prelucrarii
CreditPrime respecta cerintele GDPR (‘’Regulamentul general privind protectia datelor’’), ale Legii nr.129/2018 si ale altor legi nationale si internationale (denumite in continuare impreuna "Legile)".
Nu vom prelucra datele Dumneavoastra fara a avea un temei juridic si specificate, explicite si legitime.
Toate informatiile va sunt furnizate intr-o forma concisa, transparenta, inteligibila si usor accesibila, folosind un limbaj simplu si clar. Suntem corecti si transparenti cu dumneavoastra in ceea ce priveste prelucrarea si protectia datelor dvs.
In mod implicit, prelucram numai date cu caracter personal, care:
- Sunt necesare pentru a atinge scopul actual;
- Sunt corecte si, daca este necesar, actualizate.
Atunci cand prelucrarii sunt atinse, fie stergem datele dumneavoastra cu caracter personal, fie le anonimizam, deci este imposibil sa va identificam ulterior.
Atunci cand datele sunt prelucrate in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica sau in scopuri statistice, aplicam anonimizarea sau alte garantii suplimentare care impiedica orice impact nejustificat asupra persoanei dumneavoastra (separarea funcționala).
Implementam si imbunatatim in mod constant masurile organizatorice si tehnice care asigura protectia datelor dumneavoastra impotriva oricarei distrugeri accidentale sau ilegale, pierderi, modificari, divulgari sau accesari neautorizate a acestor date.
Efectuam in mod regulat instruirea personalului cu privire la aspectele legate de protectia datelor.
Apreciem implicarea dumneavoastra in actualizarea datelor ce va apartin, precum si suportul in actualizarea acestei politici de confidentialitate si a sistemului nostru de protectie a datelor.
Luam toate masurile necesare, astfel incat garantiile relevante sunt incluse in acordurile cu alti operatori si alte persoane imputernicite, precum si pentru a ne asigura ca responsabilitatile relevante sunt partajate in mod clar conform legilor in vigoare.
Tehnologiile informatiei si comunicatiilor (TIC) conforme cu legile in vigoare sunt utilizate in prelucrarea datelor dvs. Asiguram integritatea, confidentialitatea, disponibilitatea si rezilienta TIC in conformitate cu nivelul de risc relevant.
Angajatii nostri sunt trasi la raspundere pentru orice incalcare a acestei politici de confidentialitate.
Va rugam sa retineti ca aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in orice moment, pe baza drepturilor acordate de Regulament si menționate in mod expres mai jos in sectiunea Drepturile utilizatorului / clientului. Cu toate acestea, va rugam sa retineti ca cererea dumneavoastra trebuie sa se bazeze pe un interes legitim demonstrat in justificarea cererii dumneavoastra.
In cazul in care, in urma analizei solicitarii dumneavoastra, CreditPrime considera ca interesul sau legitim in prelucrarea datelor cu caracter personal, in funcție de scopul prelucrarii, este incalcat in mod nejustificat si disproportionat, incalcand obligatia de confidentialitate a altora, ceea ce face dificila executarea contractului de credit pe care l-am incheiat cu dumneavoastra ori solicitarile sunt in mod clar nerezonabile, repetitive sau necesita eforturi disproportionate, CreditPrime va poate refuza solicitarea.
De asemenea, procesam informatii despre datele dumneavoastra de contact pentru a ne proteja in cazul acțiunilor in justitie (interes legitim), de exemplu, in cazurile de depasire a termenelor de plata sau pentru a facilita actiunile de colectare a creantelor datorate. Unul dintre cele mai eficiente moduri de colectare a creantelor este apelul telefonic, care de asemenea, este de natura a proteja clientii de eventuale cazuri in care neplata pe termen lung poate conduce la penalitati si acumulari foarte mari de dobanzi. Prin urmare, pe baza interesului nostru legitim, va rugam sa ne furnizati numarul dumneavoastra de telefon sau numerele de telefon ale tertilor.
De asemenea, putem utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a asigura backup-ul/continuitatea sistemelor de baza ale afacerii noastre si pentru a arhiva si a restabili datele, daca este necesar, pe baza interesului nostru legitim. In acest scop, datele dumneavoastra vor fi stocate doar pe durata perioadei in care mijloacele de backup sau arhiva sunt restaurate intr-un sistem activ sau apoi procesate pentru desfasurarea activitatilor de baza ale afacerii (scopuri comerciale) sau partajate cu tertii.
Terte persoane – Destinatarii Datelor Personale
Atunci cand transferam datele, ne angajam sa ne asiguram ca destinatarul de date respecta aceleasi masuri de securitate pentru stocarea si prelucrarea datelor personale, pe care le urmam si noi. Astfel, prin agrearea prezentei Politici de confidentialitate, Utilizatorul/clientul isi exprima consimtamantul explicit si fara echivoc pentru prelucrarea datelor sale personale de catre CreditPrime, in scopurile mentionate mai jos, si transferul acestora catre terte parti, cum ar fi Biroul de Credit, Expert Credit Bureau, alte asemenea sisteme de evidenta care centralizeaza informatii privitoare la istoricul de credit ori au rol de supraveghere si control, procesatori de plati (doar in situatia in care utilizati un card bancar pentru incasarea sau rambursarea creditului), si oricare dintre companiile din acelasi grup cu CreditPrime, din Romania, din Uniunea Europeana sau din afara acesteia (cum este ECOFINANCE IFN S.A. sucursala Chisinau cu sediul pe teritoriul Republicii Moldova) cu respectarea cerintelor legale privind transferul datelor cu caracter personal in afara spatiului Uniunii Europene, acolo unde este cazul.
Avand in vedere faptul ca sucursala noastra, prin care ne asiguram ca va putem asista (“relatii cu clientii”) si ca va putem reaminti de platile restante (“colectare de plati”), parte a grupului ECOFINANCE isi are sediul in Republica Moldova, vom transmite datele dumneavoastra personale necesare desfasurarii activitatilor mai sus mentionate catre aceasta. Desi Uniunea Europeana nu are inca incheiat cu Republica Moldova un acord de protectie adecvata a datelor personale, dorim sa va asiguram ca vom lua toate masurile contractuale si organizatorice rezonabile inclusiv notificarea autoritatilor de protectie a datelor, pentru ca partenerii nostri sa asigure acelasi nivel de protectie a datelor dumneavoastra ca cel asigurat in prezent de CreditPrime.
Destinatarii datelor personale sunt de asemenea si contractorii/colaboratorii acestor entitati mai sus mentionate (ex. avocatii, consultantii, contabilii, auditorii, partenerii contractuali, furnizori de servicii si bunuri, agentiile de colectare a debitelor/recuperare creante, societatile de asigurare si reasigurare, angajatori), pentru furnizarea unor servicii externalizate de catre acestea din urma sau entitatilor care centralizeaza informatii privitoare la istoricul de credit ori au rol de supraveghere si control pentru oricare dintre entitatile mentionate.
Destinatarii sunt, si alte societati ce colaboreaza reciproc in cadrul sistemului Biroului de Credit S.A., baze de date pe care CreditPrime le foloseste, potrivit legii sau conventiilor dintre aceste societati, despre a caror utilizare veti fi dinainte informati.
CreditPrime isi rezerva, de asemenea, dreptul de a transfera datele dumneavoastra cu caracter personal catre terti - institutii/agentii de împrumut - cu care CreditPrime are o relație contractuala în scopul executării unui gaj asupra imprumuturilor sale. Aceasta prelucrare se bazeaza pe interesul nostru legitim de a desfasura operatiuni de afaceri adecvate, de a asigura continuitatea afacerii si de a va oferi servicii asa cum sunt prevazute in contractul de imprumut.
Destinatarii pot fi de asemenea (i) alte societati ce ofera servicii complementare produselor si serviciilor CreditPrime, alti colaboratori ai CreditPrime si ai entitatilor din Grup, precum si (ii) alte societati din Grup in privinta carora v-ati exprimat acordul sau ati inaintat o solicitare CreditPrime.
Terte persoane – imputernicitii
CreditPrime, in indeplinirea obligatiilor si angajamentelor ce ii revin din contractele incheiate cu clientii sai, si pentru a asigura prelucrarea eficienta si profesionista a datelor personale, utilizeaza terte persoane, imputerniciti, cu care a incheiat un contract corespunzator. Acesti imputerniciti sunt obligati sa respecte cerintele CreditPrime pentru siguranta prelucrarii si sa ia masurile tehnice si organizatorice necesare pentru asigurarea protectiei datelor personale.
In cazul in care datele dvs. cu caracter personal vor fi transferate din UE / SEE catre destinatarii de date din tari terte care nu asigura un nivel adecvat de protectie a datelor, stabilit de Comisia Europeană, transferul se va face pe baza Clauzelor contractuale standard aprobate de Comisia Europeana sau in baza unor altor garantii privind protectia datelor in conformitate cu Legile privind confidentialitatea. Pentru detalii suplimentare, consultati Comisia Europeana: Reguli de conformitate a protecției datelor cu caracter personal in tarile din afara UE (https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/rules-international-data-transfers_en).
Datele dvs. vor fi transferate in India la procesorul de date care asigura interventia umana a validarii identitătii dvs., respectiv subcontractantul Onfido Limited: filiala WNS Global Services, entitate indiana. Onfido a incheiat cu WNS Global Services clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana.
Pentru a va confirma identitatea, datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi transmise de furnizorul nostru de servicii de video-identificare la distanta, Onfido GmBH, catre mai multi subcontractanti, cu care Onfido GmBH a incheiat fie Clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana fie Actul aditional la Clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana, referitor la transferul international de date personale (UK), sau in privinta carora este aplicabil Cadrul U.E. – S.U.A. privind confidentialitatea datelor. O lista ce contine toti acesti subcontractanti precum si masurile de protectie implementate de Onfido GmBH este disponibila aici.
Marketing
In scopul desfasurarii activitatilor de reclama, marketing si publicitate, CreditPrime poate prelucra si stoca, pe toata durata de stocare a datelor conform prezentei Politici de confidentialitate, datele personale, obtinute in baza formularelor, declaratiilor si documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate, necesare pentru a va contacta cu scopul de a ne promova propriile produse, servicii, precum si de a creste brand-awareness-ul nostru.
In acest context, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage consimtamantul pentru primirea de informari cu caracter de marketing, fara nici o justificare, in mod gratuit, in scris, prin email la [email protected] sau prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, ca datele lor personale, sa nu fie prelucrate de catre CreditPrime, in scop de reclama, marketing si publicitate si/sau desfasurarii activitatii financiare sau sa nu fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
Existenta unui proces decizional automatizat, incluzand crearea de profiluri
Pentru a va da posibilitatea de a avea acces rapid la decizia CreditPrime cu privire la modalitatea de solutionare a cererii dumneavoastra de credit, acesta utilizeaza un sistem de decizii bazat exclusiv pe prelucrare automata de date, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Astfel, prin agrearea prezentei Politici de Confidentialitate, intelegeti si sunteti de acord cu o astfel de prelucrare de date si proces decizional in solutionarea cererii dumneavoastra de credit inaintata catre CreditPrime.
In legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal care poate conduce la o decizie luata exclusiv prin mijloace automatizate in legatura cu verificarea identitatii dumneavoastra si a masurilor impotriva spalarii banilor, va rugam sa consultati detaliile de mai jos:
Pentru a confirma faptul ca documentul de identitate este autentic, trebuie sa confirmam ca utilizatorul care prezinta actul de identitate este proprietarul sau autorizat. Pentru a dovedi proprietatea, putem compara o captura in direct sau o inregistrare video a utilizatorului cu fotografia sau inregistrarea video de identificare pentru a confirma similitudinea faciala. Recunoasterea faciala este o modalitate de recunoastere a fetei umane cu ajutorul tehnologiei. Sistemul de recunoastere faciala folosit de CreditPrime utilizeaza biometria pentru a cartografia caracteristicile faciale dintr-o fotografie sau dintr-o inregistrare video si le compara cu un rezultat cunoscut (in acest caz, fotografia de pe actul de identitate).
Sistemul de recunoastere faciala poate solicita utilizatorilor sa efectueze chiar si o secventa randomizata de actiuni în timpul procesului de verificare, pentru a preveni chiar si cele mai sofisticate încercări de spoofing (falsificare). Verificarea noastra faciala ofera un plus de securitate in momentul inregistrarii unui utilizator nou. Verificarea, ii determina pe utilizatori sa se fotografieze sau sa fie inregistrati video in repetate randuri si sa efectueze miscari aleatorii. Aceasta/aceste fotografie/fotografii si respectiv inregistrare video/inregistrari video sunt ulterior utilizat/e pentru verificarea asemanarii cu imaginea fetei extrasa din documentul de identitate al utilizatorului. Aplicatia utilizata detecteaza anumite posibile fraude/erori, astfel incat verificările faciale nu pot fi falsificate de fraudatori folosind o fotografie furata sau un document de identitate furat. Mai multe detalii pot fi obtinute prin accesarea urmatorului link, continand Termenii si Conditiile furnizorului nostru de servicii de video-identificare la distanta Onfido GmBH, avand un sistem certificat ETSI (European Telecommunications Standards Institute) ca fiind conform cu cerintele Regulamentului eIDAS (Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și de abrogare a Directivei 1999/93/CE) si implicit, ale Deciziei Președintelui Agentiei de Digitalizare a Romaniei nr. 564/2021, si utilizat de CreditPrime in relatia cu solicitantii sai de credit: https://developers.onfido.com/guide/etsi-terms-and-conditions.
De asemenea, CreditPrime poate decide automat ca prezentati un risc de frauda de spalare de bani daca:
- procesarea noastra dezvaluie faptul ca comportamentul dvs. este similar celui specific fraudatorilor cunoscuti sau al persoanelor implicate in actiuni de spalare a banilor; sau
- considera ca va ascundeti cu intentie adevarata identitate.
In cazul in care identificarea dumnevoastra esueaza sau numele dvs. apare pe listele de sancțiuni internationale sau pe lista Politiei Metropolitane sau nu indepliniti criteriile CreditPrime pentru acordarea unui credit sau exista suspiciuni de comportament fraudulos, inregistrarea dvs. va fi oprită.
Acordul pentru utilizarea datelor cardului bancar in situatia unor tranzactii viitoare
Ne straduim sa asiguram cel mai convenabil si mai rapid mod de a emite imprumuturi. Ca urmare, CreditPrime ofera o optiune suplimentara pentru clienti - stocarea datelor cardului bancar in vederea precompletarii formularelor de plata in timpul tranzactiilor viitoare. Aceasta optiune este disponibila pentru cei care si-au dat consimtamantul in timpul procesului de aplicare sau ulterior in contul personal deschis pe platforma CreditPrime (contul CreditPrime).
Vom procesa numele titularului cardului, numarul cardului si data expirarii cardului (Datele cardului bancar) pentru scopul specific de mai sus pana la momentul in care
- va retrageti consimtamantul (debifati caseta de selectare din contul dumneavoastra CreditPrime );
- veti face modificări (prin intermediul contului dvs. CreditPrime ),
- cardul expira.
Cu toate acestea, va trebui in continuare sa introduceți codul CVV/CCV in timpul fiecarei tranzactii din motive de securitate.
Datele cardului bancar sunt transmise prin tehnologia SSL (’’secure socket layer’’) procesorului nostru de plati, care este compatibil cu standardele PCI (’’payment card industry’’), ceea ce asigura ca informatiile dumneavoastră sunt gestionate în conformitate cu standardele de securitate din aceasta industrie.
Pentru a atinge cel mai inalt nivel de securitate, ECOFINANCE IFN S.A. efectueaza urmatoarele masuri organizatorice si tehnice:
- Mecanisme de autorizare si autentificare in conformitate cu Manualul, Politica DYNINNO Group privind securitatea informatiilor si orice norme interne specificate ale fiecarui membru al Grupului (de exemplu, norme privind utilizarea aplicabila a resurselor informationale), precum si sub supravegherea managerilor;
- Criptarea continutului, de exemplu utilizarea sistemlor S/MIME (Secure/ Multipurpose Internet Mail Extensions) pentru e-mailuri trimise sau certificate SSL (TLS) pentru conexiuni securizate la site-urile noastre web;
- Comunicatii criptate pentru transferul de date intre birourile DYNINNO Group situate în afara SEE („Spatiul Economic European’’) si sistemele de back-office situate in SEE, de exemplu , folosind SSH sau IPSec pentru a se conecta la mediile de dezvoltare;
- Se asigură pseudonimizarea, divizarea datelor mai sensibile (a nu se confunda cu categorii speciale de date cu caracter personal) (de exemplu , informatii despre cardul bancar, adresa de domiciliu, inregistrări ale apelurilor etc.) si eliminarea acestora prin resurse TIC separate, precum si limitarea accesului si inregistrarea suplimentara;
- Efectuarea de teste de audit, în special pentru sistemele TIC; pe masura ce riscurile de confidentialitate sunt mai mari, si aceste teste sunt mai detaliate;
- Restrictionarea accesului;
- Sistemele de backup, toate sistemele noastre sunt sustinute; regularitatea depinde de nivelul de risc de confidentialitate;
- Copiile de rezerva sunt criptate pentru a proteja datele impotriva expunerii in timp ce sunt stocate;
- Securitate fizica, la sediul ECOFINANCE IFN S.A., unde sunt stocate datele cu caracter personal, precum si aceleași cerinte pentru subcontractanti:
- Personal suplimentar de securitate fizica;
- Sistemul de intrare in incinta;
- Sistem de alarma;
- Supraveghere video;
- Acces limitat si autorizat la camerele serverului;
- Alarma de incendiu;
- Protectie impotriva intreruperilor de curent;
- Implementarea de Proceduri de control intern documentate si monitorizate de un personal profesionist si furnizori de servicii de externalizare recunoscuti;
- Comunicarea in timp util cu privire la incalcarile protectiei datelor, atenuand la maximum posibilele efecte adverse;
- Utilizarea de Firewall-uri;
- Criterii puternice de parolă; nu sunt permise parole mai mici de 8 simboluri in cadrul sistemelor interne; datele financiare si alte date cu valoare ridicata trebuie protejate cu parole de cel putin 9 caractere (majuscule/minuscule+numere+simboluri speciale);
- Teste de penetrare efectuate inainte de orice eliberare a resurselor TIC, precum si inventarea oricaror modificari;
- Instruirea regulată a personalului;
- Inregistrarea si monitorizarea evenimentelor de securitate.
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca aceasta secțiune a politicii se refera exclusiv la scopul specific in care sunt utilizate datele cardului dumneavoastra. Suntem in continuare obligati sa prelucram datele cardurilor bancare pentru prevenirea fraudelor/ furturilor de identitate, precum si in alte scopuri legale stabilite de legi. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
Drepturile Utilizatorului/Clientului
Utilizatorii/Clientii, in conformitate cu prevederile Regulamentului privind drepturile persoanei ale caror date personale sunt prelucrate, au urmatoarele drepturi:
- dreptul dvs. de a fi informat cu privire la identitatea si datele de contact ale CreditPrime si ale responsabilului cu protectia datelor, scopurile in care se face prelucrarea datelor, categoriile de date cu caracter personal vizate, categoriile de destinatari ai datelor, existenta drepturile prevazute de legislatia privind protectia datelor cu caracter personal si conditiile in care pot fi exercitate.
- dreptul de a solicita CreditPrime, in ceea ce priveste datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastra, accesul la acestea, printr-o solicitare, gratuita si in scris, fie la adresa noastra de corespondenta mai sus amintita, fie prin email la [email protected]
- dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor personale sau restrictionarea prelucrarii sau a dreptului de a se opune prelucrarii. In acest context, va rugam sa aveti in vedere faptul ca este posibil sa respingem solicitarile dumneavoastra in acest sens, in cazul in care acestea incalca obligatia de confidentialitatea a altora, impiedica sau in mod nerezonabil si neproportional ingreuneaza derularea contractului de credit pe care l-am incheiat cu dumneavoastra, daca solicitarile sunt nerezonabile sau repetitive sau ar necesita eforturi disproportionate. De asemenea, este posibil sa fim obligati, in baza anumitor obligatii legale, sa stergem imediat datele dvs. personale. Aceste obligatii deriva din legile impotriva spalarii banilor, legile contabile si fiscale si legile privind drepturile consumatorilor.
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare; In acest context, conform dispozitiilor art.22 din Regulament, aveti dreptul de a ne inainta o solicitare scrisa pe adresa Str. Av. Popișteanu, nr.54A, Clădirea 1, Etaj 2, Unitatea 2, Sector 1, București, sau [email protected] in care sa obtineti interventia umana din partea CreditPrime in solutionarea cererii dumneavoastra de credit, aveti de asemenea dreptul de a va exprima punctul de vedere si de a contesta decizia primita din partea CreditPrime in urma procesului decizional mai sus mentionat.
- dreptul de a va adresa cu o plangere autoritatii de supraveghere in materia protectiei datelor cu caracter personal si dreptul de a va adresa justitiei.
- dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul să transmiteți datele dumneavoastră, pe care le-ați furnizat Creditprime, către un alt operator, atunci cand prelucrarea are ca temei consimțământul sau executarea unui contract, precum si atunci cand se realizează prin mijloace automate.
Cum tratează CreditPrime solicitările dvs.?
Datorită relatiei contractuale la distanță a serviciilor noastre, este important pentru noi să continuăm să comunicăm prin același e-mail (e-mail verificat), care a fost utilizat de dvs. pentru a solicita o ofertă de preț sau un împrumut sau alte servicii conexe. E-mailul verificat este canalul nostru principal de comunicare, astfel încât să putem oferi răspunsuri rapide la întrebările și reclamațiile dvs. și, de asemenea, să nu divulgăm datele dvs. niciunei alte persoane rău intenționate. De asemenea, chiar și în situația în care alegeți să ne transmiteți o solicitare prin apel telefonic, pentru a vă răspunde vom folosi tot e-mailul dvs. verificat, având în vedere cerințele legale în materie și pentru a ne proteja interesele legitime.
La primirea solicitarii dvs. cu privire la exercitarea drepturilor dvs. în temeiul prezentei politici de confidențialitate, vă vom procesa solicitarea fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în termen de maxim 30 de zile de la primirea cererii, cu excepția cazurilor în care nu vă putem identifica (fie nu procesăm datele dvs. personale, fie acestea au fost anonimizate / șterse). Perioada de 30 de zile poate fi prelungită cu încă cel mult 60 de zile dacă este necesar, luând în considerare complexitatea și numărul cererilor pe care le are subscrisa in administrare. Vă vom informa cu privire la orice astfel de prelungire în termen de maxim 30 de zile de la primirea cererii, împreună cu motivele întârzierii. În cazul în care solicitările dvs. sunt vădit nefondate sau excesive (de exemplu, repetă substanța cererilor anterioare în termen de 12 luni sau furnizează informații false sau înșelătoare), CreditPrime ar putea refuza să acționeze conform cererii explicând motivele sau percepându-vă o taxă rezonabilă luând în considerare costurile administrative de furnizare a informațiilor sau comunicării cu dumneavoastră.
În cazul în care avem îndoieli rezonabile cu privire la identitatea persoanei fizice (de asemenea, reprezentant autorizat) care face cererea, putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a confirma identitatea unei astfel de persoane fizice și / sau pentru a preveni frauda de identitate.
Aveți dreptul să primiți gratuit o copie a datelor dvs. Pentru orice alte copii, putem percepe o taxă rezonabilă având în vedere costurilor administrative pe care le avem cu procesarea cererii dumneavoastră. Dreptul de a obține o copie nu trebuie să afecteze negativ drepturile și libertățile altora.
Daca participați la Programul nostru de recomandare și transmiteti un e-mail / sms cu codul de recomandare prietenilor dumneavoastra (în calitate de terți), presupunem că veți respecta orice obiecții primite de la prietenii dumneavoastră cu privire la procesarea adresei de e-mail / număr de telefon în scopuri de marketing. Dacă ignorați în continuare obiecția prietenilor și nu ne-o raportați, ne declinăm orice responsabilitate care ne-ar putea fi impusă în calitate de advertiser. CreditPrime nu va dezabona adresa de e-mail/ numărul de telefon al prietenilor dacă acest fapt nu în mod specific de către aceștia.
Acordul exprimat pentru prezenta Politica de confidentialitate
Acordul exprimat in privinta prezentei Politici de confidentialitate prin bifarea casutei in care vi se solicita explicit exprimarea acestui acord, va fi considerat aplicabil iar documentul Politica de confidentialitate va fi pe deplin aplicabil si oricaror cereri de credit si contracte de credit viitoare incheiate cu ECOFINANCE IFN S.A. implicit, prin bifarea initiala a acestei casute. In masura in care nu doriti acest lucru, va rugam sa ne transmiteti un email in aceasta privinta la adresa [email protected].
Lege aplicabila. Revizuirea Politicii de confidentialitate
Aceasta Politica de confidentialitate este guvernata de Regulamentul UE si legile romane aplicabile. Daca vreuna din clauzele prezentate mai sus este considerata ilegala, nula sau in contradictie cu cadrul legislativ, atunci aceasta va fi revizuita separat, astfel incat sa nu afecteze validitatea si aplicabilitatea celorlalte clauze.
CreditPrime poate revizui in orice moment aceasta Politica de confidentialitate fara a anunta in prealabil, operand modificarile direct pe acest site web.
Pentru orice informatii despre prezenta Politica de confidentialitate ne puteti scrie la adresa [email protected] sau la adresa de corespondenta CreditPrime mai sus mentionata.
Aplică acum și primești banii în cel mai scurt timp posibil
Aprobăm cererea în maxim 2 minute.