Politica de confidentialitate

Versiune actualizată Mai 2025

În conformitate cu cerințele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46 / CE (denumit în continuare „Regulamentul”), ECOFINANCE IFN SA (denumit în continuare „CreditPrime”), o companie română, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40 / 5634 / 21.04.2017, CUI 37423620, cu sediul în România, București, sector 1, strada Av.Popisteanu, nr. 54A, etaj 2, Clădirea 1, Unitatea 2, înregistrată în Registrul General al IFN sub nr. RG-PJR-41- 110328 / 11.10.2017, înregistrată în Registrul Special al Băncii Naționale a României sub nr. RS-PJR-41-110087 / 16.02.2018, telefon +40316400611, E-mail: [email protected], are obligația de a administra în condiții de siguranță și doar pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizezi despre tine.

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

Pentru a desfășura activitatea de creditare, CreditPrime va prelucra și stoca datele dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv: prenumele, numele, numele anterior (dacă este cazul), fotografiile dumneavoastră și fotografia actului de identitate, videoclipuri cu dumneavoastră și cu actul de identitate, adresa de domiciliu și de reședință, data, locul și țara nașterii, codul numeric personal, cetățenia, profesia, locul de muncă, situația familială, economică și financiară, alte date de contact (adrese, numere de telefon, adrese de e- mail și număr de telefon mobil), date privind angajamentele financiare și sursele de venit, date necesare pentru stabilirea credibilității dumneavoastră, a posibilității de rambursare a împrumuturilor, a capacității și comportamentului de plată, informații despre bunurile pe care le dețineți, precum și despre litigiile în care sunteți implicat(ă), informații referitoare la îndeplinirea sau neîndeplinirea obligațiilor față de CreditPrime, informații privind neconcordanțele constatate în documentele/declarațiile prezentate către CreditPrime, obținute în baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice tip depuse, redactate sau completate de utilizatori/clienți, dar și din surse externe, fie publice, fie din partea persoanelor de contact comunicate (angajator, soț/soție, persoană de contact etc.).

CreditPrime poate utiliza, pe parcursul și în scopurile stabilite în această politică de confidențialitate, datele tale personale furnizate pe rețelele sociale (Facebook, Google+, etc.), precum numele, adresa de email, sexul, data nașterii, orașul, fotografia de profil, ID-ul, lista de prieteni. Aceste date vor fi utilizate cu cea mai mare precauție și respect, într-un mod rezonabil și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și cu cele prevăzute în acest document.

Site-ul www.creditprime.ro stochează automat informațiile despre cookie-uri. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de Cookie-uri.

CreditPrime poate colecta și utiliza date istorice pentru a îmbunătăți serviciile noastre și a asigura o experiență de împrumut fluentă. Datele istorice se referă la informațiile colectate din interacțiunile anterioare cu clienții noștri, inclusiv activitățile lor de împrumut și rambursare. Aceste date sunt utilizate responsabil și în siguranță pentru a analiza modele, tendințe și comportamente ale clienților. Prin utilizarea datelor istorice, putem lua decizii informate și îmbunătăți procesele noastre generale de creditare.

Datele tale personale necesare pentru demonstrarea conformității cu legislația AML (Anti-Money Laundering - prevenirea spălării banilor) pot fi solicitate și transmise partenerului CreditPrime, care operează platforma de împrumuturi P2P. Solicitările partenerului sunt făcute doar în scopul conformității cu legislația relevantă privind prevenirea spălării banilor. Datele necesare pentru demonstrarea conformității AML includ următoarele categorii de date personale: Date de identificare, Date financiare, Date educaționale, Date legate de locul de muncă, Date despre familie, Statutul juridic, Date tehnice, Identificatori unici. Temeiul legal al procesării acestor date de către partener este obligația legală conform articolului 6(1)(c) din GDPR. Partenerul acționează ca un controlor independent și va stoca datele tale personale nu mai mult de 5 ani, cu excepția cazului în care alte scopuri de procesare stabilesc o perioadă de retenție diferită. Informații suplimentare referitoare la fluxul de date și condițiile de procesare a datelor personale descrise în acest paragraf sunt disponibile aici: https://uploads-ssl.webflow.com/641d9cae07dcbf4e88531431/6491693e3a57a0d2cce78a84_privacy_policy.pdf.

Din partea CreditPrime, tranziția datelor tale personale necesare pentru demonstrarea conformității AML către partenerul nostru pentru stabilirea unei colaborări cu scopul de a atrage investiții pentru CreditPrime. Temeiul legal pentru această procesare este „Interesul legitim al Operatorului” conform articolului 6(1)(f) din GDPR.

Pentru a asigura securitatea procesării, am implementat măsuri precum: criptare, pseudonimizare, managementul accesului, instruirea personalului, realizarea de copii de siguranță, utilizarea de software licențiat și hardware original, securitatea fizică și utilizarea de canale securizate pentru tranziția datelor personale. Alte detalii referitoare la tranziția datelor personale către partener sunt descrise .

Cum colectăm datele tale personale?

Colectăm datele tale personale prin oricare dintre modalitățile prin care ne informezi, fie completând un formular, vizitând site-ul nostru, utilizând aplicația noastră mobilă și creând un profil dedicat pe platformele noastre media, trimițând documente și informații, trimițând plângeri, sugestii sau comentarii, inclusiv pe platformele noastre media sau telefonic. De asemenea, colectăm datele tale personale prin terțe părți (de exemplu, Biroul de Credit, contacte, angajatori, angajați, portaluri juridice, portalul ANAF, instrumentul de verificare a identității Onfido sau alte surse publice de informații etc.), dar și direct de pe platformele media, prin profilele publice pe care le-ai deschis. Prin acceptarea expresă a acestei Politici de Confidențialitate, îți exprimi consimțământul pentru ca CreditPrime să colecteze și să proceseze datele tale prin toate canalele menționate mai sus.

Folosim instrumente de salvare automată, ceea ce înseamnă o soluție online prin care CreditPrime salvează datele introduse de tine în timpul completării formularelor online de pe site-ul nostru. CreditPrime salvează aceste date pentru o perioadă scurtă de timp, pentru a-ți permite recuperarea informațiilor nesalvate sau nefinalizate. Acest lucru se poate întâmpla, de exemplu, în următoarele situații:

  • Ai închis accidental site-ul în timp ce completai formularul;
  • Ai decis să revii la o pagină anterioară și apoi să te întorci;
  • Pentru a investiga eventuale erori de sistem (erori de cod, funcționalitate defectuoasă etc.) și a îmbunătăți ușurința în utilizare a site-ului nostru;
  • Există un risc ridicat de fraudă și trebuie să îl prevenim prin analizarea comportamentului pe Platformă.

Instrumentele de salvare automată încep să funcționeze doar după finalizarea primei etape a cererii de împrumut și după ce devii utilizator înregistrat al site-ului. În caz contrar, instrumentul de salvare automată este dezactivat pentru utilizatorii neînregistrați.

Atunci când ești autentificat în contul tău personal pe www.Creditprime.ro, instrumentul de salvare automată va reține toate datele pe care le-ai introdus în orice câmpuri de pe site și acestea vor apărea ulterior sub formă de pop- up, pentru a-ți economisi timp la completările repetate ale formularelor sau câmpurilor de pe site.

Având în vedere natura la distanță a activității noastre, utilizăm activ apelurile vocale pentru a-ți oferi servicii de calitate, pentru a asigura securitatea serviciilor noastre și pentru a oferi suport imediat clienților noștri.

Apelurile vocale pot fi înregistrate în următoarele scopuri:

  • în procesul de analiză a cererii: identificarea suplimentară obligatorie a

persoanei tale (solicitantului), ca parte a procesului de semnare a contractului online și pentru prevenirea fraudelor sau a furturilor de identitate;

  • instruirea personalului și asigurarea calității (interesul nostru legitim);
  • protecția și exercitarea drepturilor legale ale noastre și/sau ale terților,

inclusiv colectarea datoriilor, prevenirea/detectarea acțiunilor ilegale și soluționarea litigiilor (interes legitim).

Principalele criterii pentru stabilirea perioadei de stocare a înregistrărilor apelurilor sunt bazate pe obligațiile contractuale, care expiră nu mai devreme de data la care părțile unui contract de împrumut online și-au îndeplinit integral obligațiile prevăzute în respectivul contract, precum și pe obligațiile legale pe care le avem în conformitate cu legislația în vigoare privind datele tale personale (de exemplu, contabilitate, prevenirea spălării banilor etc.). În orice caz, perioada maximă de stocare nu va depăși 10 ani.

În cazul în care nu furnizezi datele necesare sau dacă detectăm o fraudă/furt de identitate în cadrul procesului de analiză, suntem obligați să respingem cererea ta.

Indiferent de modalitatea prin care sunt colectate datele tale personale, CreditPrime va asigura că acestea sunt prelucrate și utilizate strict, cu respectarea cerințelor legale, inclusiv la nivelul companiei prin politici și proceduri interne, în conformitate cu următoarele principii:

  • datele sunt prelucrate legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
  • datele sunt colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt ulterior prelucrate într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • datele sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
  • datele sunt exacte și, dacă este necesar, actualizate;
  • datele sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pentru o perioadă care nu depășește durata necesară realizării scopurilor pentru care sunt prelucrate;
  • datele sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal.

Aplicația noastră mobilă poate colecta și prelucra anumite tipuri de date pentru a asigura funcționalitatea optimă, îmbunătățirea experienței utilizatorului și menținerea securității și integrității serviciilor noastre. Datele colectate includ ID-ul dispozitivului, rapoarte de erori, date de performanță și alte informații de diagnostic care ne ajută să identificăm și să remediem probleme tehnice. De asemenea, putem colecta informații legate de credit și prevenirea fraudei, precum și alte detalii financiare relevante pentru furnizarea serviciilor.

În plus, aplicația poate accesa și utiliza atât date de localizare aproximativă, cât și precisă, adrese fizice, fotografii sau videoclipuri (cu permisiunea utilizatorului), precum și adrese de email pentru administrarea contului și asistență pentru clienți. Toate datele sunt gestionate în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor și sunt utilizate exclusiv în scopuri operaționale, analitice și de securitate.

Ca parte a angajamentului nostru de a îmbunătăți experiența utilizatorului și de a simplifica procesele, folosim un asistent virtual bazat pe inteligență artificială pe site-ul nostru. Acest asistent virtual este conceput pentru a facilita interacțiunea, oferind asistență și ghidare utilizatorilor, menținând totodată cele mai înalte standarde de confidențialitate și protecție a datelor.

Cum folosim asistentul virtual bazat pe inteligență artificială:

  • Asistență 24/7: Asistentul nostru virtual este disponibil non-stop pentru a

oferi suport și asistență utilizatorilor, indiferent de oră. Fie că ai o întrebare legată de serviciile noastre sau ai nevoie de ajutor pentru completarea cererii, asistentul nostru virtual este mereu pregătit să te ajute. Acesta poate oferi informații despre serviciile noastre, răspunde la întrebări frecvente și te poate ghida prin pașii necesari pentru a finaliza eficient cererea.

Prelucrăm datele personale colectate prin intermediul asistentului nostru virtual în următoarele scopuri:

  • Pentru a furniza și îmbunătăți serviciile noastre: Utilizăm informațiile

colectate pentru a oferi asistență personalizată și recomandări, pentru a îmbunătăți funcționalitatea asistentului virtual și pentru a optimiza experiența utilizatorilor pe site-ul nostru.

  • Pentru a procesa datele personale furnizate din proprie inițiativă: Putem

prelucra datele personale pe care ni le-ai furnizat din proprie inițiativă în timpul unei conversații live cu un agent din Serviciul Clienți.

Scopurile prelucrării

  • CreditPrime respectă și se conformează cerințelor GDPR (Regulamentul General privind Protecția Datelor), Legii nr. 129/2018 și altor legi naționale și internaționale aplicabile (denumite în continuare împreună „LEGISLAȚIA”).

  • Nu vom prelucra datele tale fără a avea un temei legal și specificate, explicite și legitime.

  • Toate informațiile îți sunt furnizate într-o formă concisă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, folosind un limbaj clar și simplu.

  • Suntem corecți și cât se poate de transparenți cu tine în ceea ce privește prelucrarea și protecția datelor tale.

  • În mod implicit, prelucrăm doar datele personale care:

    • Sunt necesare pentru atingerea scopului curent;
    • Sunt exacte și, acolo unde este necesar, actualizate.
  • La atingerea , fie ștergem datele tale personale, fie le anonimizăm, astfel încât să nu mai fie posibilă identificarea ta.

  • Când datele sunt prelucrate în scopuri științifice, istorice sau statistice, aplicăm anonimizarea sau alte măsuri de protecție suplimentare pentru a preveni orice impact nejustificat asupra persoanei tale (separare funcțională).

  • Implementăm și îmbunătățim constant măsurile organizatorice și tehnice pentru a asigura protecția datelor tale împotriva oricărei distrugeri accidentale sau ilegale, pierderi, modificări, divulgări neautorizate sau accesări neautorizate.

  • Desfășurăm în mod regulat instruiri pentru angajați privind protecția datelor.

  • Încurajăm implicarea ta activă în actualizarea datelor tale, precum și în îmbunătățirea acestei Politici de Confidențialitate și a sistemului nostru de protecție a datelor.

  • Aplicăm toate măsurile necesare pentru ca garanțiile relevante să fie incluse în acordurile cu alți operatori sau persoane împuternicite de prelucrare, iar responsabilitățile să fie clar împărțite conform cerințelor LEGISLAȚIEI.

  • Folosim tehnologii ale informației și comunicațiilor (TIC) conforme cu LEGISLAȚIA pentru prelucrarea datelor tale. Asigurăm integritatea, confidențialitatea, disponibilitatea și reziliența acestor TIC în funcție de nivelul de risc asociat.

  • Angajații noștri răspund pentru orice încălcare a acestei Politici de Confidențialitate.

  • Dreptul de a obiecta:

    Te informăm că ai dreptul de a te opune prelucrării datelor tale personale, în orice moment, pe baza drepturilor conferite de Regulament și menționate expres în secțiunea Drepturilor Utilizatorului / Clientului. Cu toate acestea, te rugăm să reții că solicitarea ta trebuie să fie bazată pe un interes legitim demonstrat pentru a justifica cererea. Dacă, în urma analizei cererii tale, CreditPrime consideră că interesul său legitim în prelucrarea datelor personale, în funcție de scopul prelucrării, este încălcat în mod nerezonabil și disproporționat, că se încalcă obligația de confidențialitate față de altele, că este dificil să ducem la îndeplinire acordul de credit pe care l-am încheiat cu tine, sau dacă solicitările sunt clar nerezonabile sau repetitive sau necesită eforturi disproporționate, CreditPrime poate refuza cererea ta.

  • Prelucrarea datelor pentru protecție în caz de acțiuni legale:

    De asemenea, procesăm informații despre datele tale de contact pentru a ne proteja în caz de acțiuni legale (interes legitim), de exemplu, în cazurile de depășire a termenelor de plată, pentru a facilita acțiunile de colectare a creanțelor datorate. Majoritatea clienților noștri depășesc termenul de plată al ratelor (data scadentă). Prin urmare, una dintre cele mai eficiente modalități de a colecta creanțele este apelul telefonic, care, de asemenea, protejează clienții de posibile cazuri în care neplata pe termen lung poate duce la penalități și acumulări mari de dobânzi. Prin urmare, pe baza interesului nostru legitim, îți solicităm să ne furnizez numărul tău de telefon fix sau numerele de telefon ale unor terți.

  • Prelucrarea datelor pentru menținerea backup-ului și continuității activității comerciale:

    De asemenea, putem utiliza datele tale personale pentru a menține backup- ul / continuitatea activității principale și sistemele de arhivare, și pentru a restaura datele, dacă este necesar, pe baza interesului nostru legitim. În acest scop, datele tale vor fi păstrate nu mai mult decât perioada necesară pentru restaurarea sistemului de backup sau arhivă la un sistem activ, sau până când vor fi procesate pentru îndeplinirea activităților comerciale principale (scopuri comerciale), sau vor fi partajate cu terți.

Terțe părți - Destinatari ai Datelor Personale

Atunci când transferăm datele, ne angajăm să ne asigurăm că destinatarul datelor respectă aceleași măsuri de securitate pentru stocarea și procesarea datelor personale pe care le urmăm și noi. Astfel, prin acceptarea acestei Politici de Confidențialitate, Utilizatorul / Clientul consimte în mod expres și neechivoc la prelucrarea datelor sale personale de către CreditPrime, pentru scopurile menționate mai jos, și la transferul acestora către terțe părți, cum ar fi:

Biroul de Credit, Biroul Credit Expert, alte sisteme contabile care centralizează informații despre istoricul de credit sau care au un rol de supraveghere și control, Procesatori de plăți (doar în cazul în care utilizezi un card bancar pentru colectarea sau rambursarea împrumutului), Oricare dintre companiile din același grup cu CreditPrime, atât în România, cât și în Uniunea Europeană sau în afacerea acesteia (de exemplu, sucursala ECOFINANCE IFN SA din Chișinău, Republica Moldova), în conformitate cu cerințele legale pentru transferul datelor personale în afacerea Uniunii Europene, atunci când este cazul. Aceste transferuri sunt realizate în scopuri specifice, conform cerințelor legale și pentru a sprijini furnizarea serviciilor pe care le oferiți prin intermediul CreditPrime.

Având în vedere că sucursala noastră, prin care ne asigurăm că putem să vă asistăm („relații cu clienții”) și că putem să vă reamintim despre plățile restante („colectarea plăților”), face parte din grupul ECOFINANCE și se află în Republica Moldova, vom transmite datele dumneavoastră personale necesare pentru a desfășura activitățile menționate mai sus către aceasta. Deși Uniunea Europeană nu a încheiat încă un acord privind protecția adecvată a datelor personale cu Republica Moldova, dorim să vă asigurăm că vom lua toate măsurile contractuale și organizatorice rezonabile, inclusiv notificarea autorităților pentru protecția datelor, pentru ca partenerii noștri să asigure același nivel de protecție al datelor dumneavoastră ca cel oferit în prezent de CreditPrime.

Aceste măsuri sunt menite să garanteze confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră pe parcursul procesului de colectare a plăților și asistență.

Destinatarii datelor personale sunt, de asemenea, contractorii / colaboratorii acestor entități menționate mai sus (de exemplu: avocați, consultanți, contabili, auditori, parteneri contractuali, furnizori de servicii și bunuri, agenții de colectare a datoriilor, companii de asigurări și reasigurări, angajatori), pentru furnizarea de servicii externalizate de către acestea sau către entități care centralizează informații privind istoricul de credit sau care au un rol de supraveghere și control pentru oricare dintre entitățile menționate.

Destinatarii sunt, de asemenea, alte companii care colaborează între ele în cadrul sistemului Credit Bureau SA, baze de date pe care CreditPrime le utilizează, conform legii sau convențiilor dintre aceste companii, utilizarea acestora urmând a fi anunțată în prealabil.

Aceste transferuri sunt efectuate pentru a sprijini activitățile desfășurate de CreditPrime și pentru a respecta cerințele legale, asigurând în același timp protecția adecvată a datelor personale.

CreditPrime își rezervă, de asemenea, dreptul de a transfera datele dumneavoastră personale către terți - agenții de împrumut - cu care CreditPrime are o relație contractuală, în scopul executării unui gaj asupra împrumuturilor sale. Această procesare se bazează pe interesul nostru legitim de a desfășura operațiuni de afaceri corecte, de a asigura continuitatea afacerii și de a vă oferi servicii conform acordului de împrumut semnat.

Destinatarii pot fi, de asemenea, (i) alte companii care oferă servicii complementare produselor și serviciilor CreditPrime, alți angajați ai CreditPrime și entităților din grup, și (ii) alte companii din grupul căror acord ați exprimat sau ați transmis o cerere CreditPrime.

Aceste transferuri de date sunt efectuate pentru a susține operațiunile financiare și contractuale și pentru a asigura îndeplinirea corectă a obligațiilor și serviciilor oferite prin acordurile de împrumut.

Terți – Proxys

CreditPrime, în îndeplinirea obligațiilor și angajamentelor din contractele încheiate cu clienții săi, și pentru a asigura procesarea eficientă și profesională a datelor personale, utilizează terți, proxys, cu care a încheiat un contract corespunzător. Acești proxys sunt obligați să respecte cerințele CreditPrime privind securitatea procesării și să adopte măsurile tehnice și organizaționale necesare pentru a asigura protecția datelor personale.

Dacă datele dumneavoastră personale sunt transferate din UE/SEE către destinatari din țări terțe care nu oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, stabilit de Comisia Europeană, transferul se va baza pe clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană sau pe alte garanții privind protecția datelor, în conformitate cu legile privind confidențialitatea. Pentru detalii suplimentare, consultați Comisia Europeană: Regulile de conformitate pentru protecția datelor personale în afacerea țărilor din afacerea UE (https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/rules-international-data-transfers_en).

În scopul validării identității dumneavoastră, datele dumneavoastră vor fi transferate de către partenerul nostru de identificare video, Onfido GmBH, către mai mulți sub-procesatori, cu care Onfido GmBH a încheiat fie Clauze Contractuale Standard adoptate de Comisia UE, fie Anexa pentru Transferul Internațional de Date la Clauzele Contractuale Standard ale Comisiei UE, fie pentru care se aplică cadrul UE – SUA pentru Confidențialitatea Datelor. O listă care conține toți acești sub-procesatori și măsurile relevante de protecție implementate de Onfido GmBH poate fi accesată aici.

Marketing

În scopul desfășurării de activități de publicitate, marketing și promovare, CreditPrime poate procesa și stoca, pe durata stocării datelor conform acestei Politici de Confidențialitate, datele personale obținute pe baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice tip depuse, redactate sau completate, necesare pentru a vă contacta în scopul promovării propriilor servicii, evenimente și produse.

În acest context, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage consimțământul sau de a primi informații de marketing, fără nicio justificare, gratuit, în scris, prin e-mail la [email protected] sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, pentru a solicita ca datele lor personale să nu fie procesate de CreditPrime pentru activități de publicitate, marketing și promovare și/sau pentru activități financiare sau să nu fie divulgate terților în acest scop.

Existența unui proces de luare a deciziilor automatizate, inclusiv profilare

Pentru a vă oferi un răspuns rapid cu privire la aplicația dumneavoastră de credit, CreditPrime utilizează un sistem de luare a deciziilor bazat exclusiv pe procesarea automată a datelor, inclusiv profilare, care produce efecte legale asupra persoanei vizate sau o afectează semnificativ. Prin acceptarea acestei Politici de Confidențialitate, înțelegeți și sunteți de acord cu acest proces de prelucrare a datelor și luare a deciziilor automatizate pentru gestionarea aplicației dumneavoastră de credit.

Scorul de credit utilizat în acest proces poate fi furnizat de către un Birou de Credit sau calculat direct de CreditPrime pe baza datelor proprii. Acest sistem ajută CreditPrime să ia decizii de creditare corecte, responsabile și obiective. Acesta detaliază principalii factori luați în considerare pentru luarea deciziei, inclusiv sursa și relevanța acestei informații. Acești factori pot include, de exemplu:

Informațiile pe care le furnizați în formularul de aplicație;

Istoricul dumneavoastră de cont, inclusiv orice întârzieri la plată;

Înregistrările oficiale publice, cum ar fi informațiile despre fraude sau înregistrările de insolvență.

CreditPrime testează periodic metodele de scorare a creditului pentru a se asigura că rămân corecte, eficiente și imparțiale.

Dacă aplicația dumneavoastră este respinsă, aveți dreptul să ne contactați oricând pentru a solicita o reexaminare a deciziei de către personalul nostru.

În legătură cu procesarea datelor personale care pot duce la luarea unei decizii exclusiv prin mijloace automate, în contextul verificării identității dumneavoastră și al măsurilor împotriva spălării banilor, vă prezentăm detaliile de mai jos:

Pentru a confirma că documentul de identitate este autentic, trebuie să verificăm că utilizatorul care prezintă documentul de identitate este proprietarul autorizat al acestuia. Pentru a dovedi proprietatea, putem compara o captură live sau un video al utilizatorului cu fotografia sau video- ul documentului de identitate pentru a confirma similitudinea facială. Recunoașterea facială este o metodă de recunoaștere a feței umane cu ajutorul tehnologiei. Sistemul de recunoaștere facială utilizat de CreditPrime folosește biometria pentru a mapa trăsăturile faciale dintr-o fotografie sau video și a le compara cu un rezultat cunoscut (în acest caz, fotografia de pe documentul de identitate).

Sistemul de recunoaștere facială poate solicita utilizatorilor să efectueze chiar și o secvență aleatorie de acțiuni în timpul procesului de verificare, pentru a preveni cele mai sofisticate încercări de înșelăciune. Verificarea facială oferă un nivel suplimentar de securitate la înregistrarea unui utilizator nou. Verificarea poate cere utilizatorilor să facă poze sau videoclipuri repetate și să execute mișcări aleatorii. Aceste poze și/sau videoclipuri sunt apoi folosite pentru a verifica asemănarea cu imaginea feței extrasă din documentul de identitate al utilizatorului. Aplicația folosită detectează anumite posibile fraude/erori, astfel încât verificările faciale să nu poată fi falsificate de fraudatori care folosesc o fotografie sau un document de identitate furat. Mai multe detalii pot fi găsite accesând următorul link, care conține Termenii și Condițiile partenerului nostru de identificare video la distanță, Onfido GmBH, având un sistem certificat de ETSI (European Telecommunications Standards Institute), conform cerințelor Regulamentului eIDAS (Regulamentul (UE) Nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice în piața internă și abrogând Directiva 1999/93/CE) și implicit, al Deciziei nr. 564/2021 a Agenției pentru Digitalizarea României, care este folosită de CreditPrime în relația cu clienții săi: https://developers.onfido.com/guide/etsi-terms-and-conditions.

CreditPrime poate, de asemenea, să decidă automat că sunteți expus riscului de fraudă legată de spălarea banilor în următoarele situații:

  • procesarea noastră relevă că comportamentul dumneavoastră este similar cu cel al fraudelor cunoscute sau al persoanelor implicate în spălarea banilor; sau
  • considerăm că ascundeți intenționat adevărata dumneavoastră identitate.

Dacă identificarea dumneavoastră eșuează sau dacă numele dumneavoastră apare pe lista sancțiunilor internaționale sau pe lista Poliției Metropolitane sau dacă nu îndepliniți criteriile CreditPrime pentru acordarea unui împrumut sau există suspiciuni de comportament fraudulos, înregistrarea dumneavoastră va fi oprită.

Consimțământ pentru procesarea datelor cardului bancar pentru tranzacțiile viitoare

Ne străduim să asigurăm cea mai convenabilă și rapidă metodă de acordare a împrumuturilor. În acest sens, CreditPrime oferă o opțiune suplimentară pentru clienți - stocarea datelor cardului bancar pentru completarea automată a formularelor de plată în timpul tranzacțiilor viitoare (Scopul Specific al Cardului). Această opțiune este disponibilă pentru cei care și-au dat consimțământul în timpul procesului de aplicare sau ulterior în contul dumneavoastră CreditPrime.

Vom procesa numele titularului cardului, numărul cardului și data de expirare a cardului (Datele Cardului Bancar) pentru Scopul Specific al Cardului până la:

  • data de expirare; sau
  • încercați retragerea consimțământului (debifați caseta de selectare din contul dumneavoastră CreditPrime); sau
  • efectuați modificări (prin contul dumneavoastră CreditPrime).

Totuși, va trebui să introduceți codul CVV/CCV în timpul fiecărei tranzacții din motive de securitate.

Datele Cardului Bancar sunt transmise printr-o conexiune securizată (SSL) către procesatorul nostru de plăți, care este conform cu PCI, asigurându-se astfel că informațiile tale sunt gestionate conform standardelor de securitate ale industriei.*

Pentru a atinge cel mai înalt nivel de securitate, EcoFinance IFN SA implementează următoarele măsuri organizaționale și tehnice:

  • Mecanisme de autorizare și autentificare conform Manualului, politica de Securitate a Informațiilor a DYNINNO GROUP și orice reguli interne specifice fiecărui Membru al Grupului (de exemplu, reguli privind utilizarea corespunzătoare a resurselor informaționale), sub supravegherea Managerilor;
  • Criptarea conținutului, de exemplu utilizând S/MIME (Secure/Multipurpose Internet Mail Extensions) pentru emailurile de ieșire sau certificate SSL (TLS) pentru conexiuni securizate la site-urile noastre;
  • Comunicare criptată pentru transferul datelor între birourile DYNINNO GROUP aflate în afacerea SEE și sistemele back-office localizate în SEE, de exemplu, utilizând SSH sau IPSec pentru a conecta mediile de dezvoltare;
  • Pseudonimizare, divizarea datelor mai sensibile (care nu trebuie confundate cu categoriile speciale de date personale), cum ar fi informațiile despre cardul bancar, adresa de domiciliu, înregistrările apelurilor etc., și depozitarea acestora în resurse ICT separate, cu restricționarea accesului și înregistrări suplimentare;
  • Trialuri de audit, majoritatea resurselor ICT dispun de astfel de trialuri; cu cât riscurile de confidențialitate sunt mai mari, cu atât trialurile sunt mai detaliate;
  • Restricționarea accesului;
  • Sisteme de backup, toate sistemele noastre sunt backup-uite; frecvența acestora depinde de nivelul riscului de confidențialitate;
  • Backups criptate pentru a proteja datele de expunerea lor în timp ce sunt stocate;
  • Securitate fizică, la biroul EcoFinance IFN SA, unde sunt stocate datele personale, precum și aceleași cerințe pentru subcontractori:
    • Personal suplimentar pentru Securitate Fizică;
    • Sistem de intrare cu cartelă;
    • Sistem de alarmă;
    • Supraveghere video;
    • Acces limitat la camerele serverelor;
    • Alarmă de incendiu;
    • Protecție împotriva întreruperilor de curent;
  • Proceduri de control intern documentate și monitorizate de personal profesionist și furnizori de servicii externe recunoscuți;
  • Comunicare promptă a încălcărilor protecției datelor, atenuându- se efectele adverse posibile;
  • Firewall-uri;
  • Criterii pentru parole puternice; nu se permit parole mai scurte de 8 caractere în sistemele interne; datele financiare și alte date de mare valoare trebuie protejate cu parole de cel puțin 9 caractere (litere mari/mici + cifre + simboluri speciale);
  • Teste de penetrare înainte de orice eliberare a unei resurse ICT sau modificări ale acestora;
  • Instruirea regulată a personalului;
  • Colecția și monitorizarea evenimentelor de securitate.

Ne străduim să protejăm informațiile dumneavoastră personale prin măsuri tehnice și organizaționale rezonabile. Totuși, nu putem garanta securitatea absolută a datelor dumneavoastră în timpul transmiterii prin internet. Vă rugăm să fiți conștienți că nici o metodă de comunicare electronică sau de stocare nu este complet sigură și există întotdeauna riscul ca părți neautorizate să intercepteze sau să acceseze informațiile dumneavoastră. Prin utilizarea serviciilor noastre, recunoașteți și acceptați aceste riscuri inerente și sunteți de acord să luați măsurile adecvate pentru a proteja datele dumneavoastră.

Vă rugăm să acordați atenție faptului că această secțiune a politicii se referă exclusiv la Scopul Specific al Cardului. Suntem încă obligați să procesăm datele de pe cardul bancar pentru prevenirea fraudelor / furturilor de identitate, precum și pentru alte scopuri legale stabilite prin lege.

Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia.

Drepturile utilizatorilor / clienților

Utilizatorii / Clienții, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind drepturile persoanei ale cărei date personale sunt procesate, au următoarele drepturi:

  • dreptul de a fi informați despre identitatea și datele de contact ale CreditPrime și ale responsabilului cu protecția datelor, scopurile pentru care datele sunt procesate, categoriile de date personale vizate, categoriile de destinatari ai datelor, existența drepturilor prevăzute de legislația privind protecția datelor personale și condițiile în care acestea pot fi exercitate.
  • dreptul de a solicita CreditPrime, în legătură cu datele personale care vă privesc, accesul la acestea, printr-o cerere, gratuită și în scris, fie la adresa noastră de corespondență menționată mai sus, fie prin email la [email protected]
  • dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor personale sau restricționarea prelucrării acestora sau dreptul de a vă opune prelucrării. În acest context, vă rugăm să rețineți că este posibil să respingem cererile dumneavoastră în acest sens, dacă acestea încalcă obligația de confidențialitate față de alții, împiedică sau în mod nerezonabil și disproporționat împiedică executarea contractului de credit pe care l-ați încheiat cu noi, dacă cererile sunt nerezonabile sau repetate sau ar necesita un efort disproporționat. De asemenea, putem fi obligați, în baza unor obligații legale, să ștergem imediat datele dumneavoastră personale. Aceste obligații provin din legislația anti-spălare de bani, legislația contabilă și fiscală și legislația privind drepturile consumatorilor.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii automatizate individuale, inclusiv profilării; În acest context, conform prevederilor art. 22 din Regulament, aveți dreptul să depuneți o cerere scrisă la adresa din București, str. Popișteanu, nr. 54A, Clădirea 1, Etajul 2, Unitatea 2, Sector 1, București sau la [email protected] în care să solicitați intervenția umană din partea CreditPrime pentru soluționarea cererii dumneavoastră de credit, având totodată dreptul de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia primită din partea CreditPrime în urma procesului de luare a deciziei menționat mai sus.
  • dreptul de a adresa o plângere autorității de supraveghere privind protecția datelor personale și dreptul de a merge în instanță.
  • dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul de a transmite datele pe care le-ați furnizat CreditPrime unui alt operator, atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe executarea unui contract, precum și atunci când este realizată prin mijloace automate.

Din păcate, pot exista cazuri în care transmiterea datelor dumneavoastră către un alt operator nu este fezabilă din punct de vedere tehnic. În acest sens, vom încerca să facem tot posibilul pentru a oferi sprijin maxim, astfel încât un alt operator să primească datele dumneavoastră.

Cum tratează CreditPrime solicitările tale?

Având în vedere natura de la distanță a serviciilor noastre, este important pentru noi să păstrăm comunicarea prin aceeași adresă de email (Email Verificat), pe care ai utilizat-o pentru a solicita o ofertă de preț sau pentru a aplica pentru un împrumut și alte servicii conexe. Email-ul Verificat este canalul principal de comunicare pentru noi, astfel încât să putem răspunde rapid la întrebările tale, reclamațiile tale și, de asemenea, să nu divulgăm datele tale către persoane rău intenționate. Poți trimite, de asemenea, o solicitare prin apel vocal, dar tot vom răspunde prin Email-ul Verificat, din cauza cerințelor legale și pentru a proteja drepturile noastre legale.

La primirea solicitării tale pentru exercitarea drepturilor tale conform acestei Politici de Confidențialitate, vom procesa solicitarea fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea solicitării, cu excepția cazurilor în care nu putem să te identificăm (nu procesăm datele tale personale sau au fost anonimizate/șterse) sau taxa solicitată nu a fost plătită. Perioada de o lună poate fi extinsă cu încă două luni, dacă este necesar, având în vedere complexitatea și numărul solicitărilor. Te vom informa cu privire la orice astfel de extindere în termen de o lună de la primirea solicitării, împreună cu motivele întârzierii.

În cazul în care solicitările tale sunt evident nefondate sau excesive (de exemplu, repetarea conținutului solicitărilor anterioare într-o perioadă de 12 luni sau furnizarea de informații false sau înșelătoare), CreditPrime poate refuza să acționeze asupra solicitării, explicând motivele, sau poate aplica o taxă rezonabilă, ținând cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor sau comunicării sau luării măsurilor solicitate.

În cazul în care avem îndoieli rezonabile cu privire la identitatea persoanei fizice (inclusiv a reprezentantului autorizat) care face solicitarea, putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru confirmarea identității acestei persoane și/sau pentru a preveni fraudele de identitate.

Ai dreptul de a primi o copie a datelor tale gratuit. Pentru orice copii suplimentare, putem percepe o taxă rezonabilă pe baza costurilor administrative. Dreptul de a obține o copie nu va afecta negativ drepturile și libertățile altora.

Dacă participi în Programul nostru de Recomandare și trimiți email-uri/sms cu Codul de Recomandare prietenilor tăi (terți), presupunem că vei respecta orice obiecții primite de la prietenii tăi cu privire la procesarea email- ului/telefonului lor în scopuri de marketing. Dacă continui să ignori obiecțiile prietenilor și nu le raportezi la noi, ne declinăm toată responsabilitatea care ar putea fi impusă asupra noastră ca advertiser. CreditPrime nu va dezabona email-ul/telefonul prietenilor dacă acest lucru nu a fost solicitat explicit de aceștia.

Acordul exprimat pentru această Politică de Confidențialitate

Acordul exprimat pentru această Politică de Confidențialitate prin bifarea căsuței în care ți se cere explicit să îți exprimi acest acord, va fi considerat aplicabil, iar documentul Politicii de Confidențialitate va fi complet aplicabil oricăror cereri de credit și acorduri de credit viitoare încheiate cu ECOFINANCE IFN SA implicit, prin bifarea acestei căsuțe. Dacă nu dorești acest lucru, te rugăm să ne trimiti un email în acest sens la [email protected].

Legea aplicabilă și revizuirea Politicii de Confidențialitate

Această Politică de Confidențialitate este guvernată de Regulamentele UE și legea română aplicabilă. Dacă una dintre clauzele prezentate mai sus este considerată ilegală, nulă sau în contradicție cu cadrul legislativ, aceasta va fi revizuită separat, astfel încât să nu afecteze valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte clauze.

CreditPrime poate revizui această Politică de Confidențialitate în orice moment, fără notificare prealabilă, prin modificarea directă pe acest site web. Pentru orice informație referitoare la această Politică de Confidențialitate, ne poți scrie la [email protected] sau la adresa de corespondență menționată mai sus.

Aplică acum și primești banii în cel mai scurt timp posibil

Aprobăm cererea în maxim 2 minute.

E frumos să sharuiești cu prietenii