Hobby transformat în afacere

Aproape oricare dintre hobby uri pot fi transformate în hobby uri profitabile. Da, exact! Este pe departe de a fi ușor, dar în același timp este interesant.

Dar ce înseamnă hobby?

Iată câteva hobiuri exemple: gătiți foarte bine, deci puteți începe să gătiți pentru livrări. Sau confecționați obiecte de artizanat, vă puteți înregistra propria pagină web și puteți crea lucruri pe care ulterior, să le vindeți. Dacă aveți cunoștințe aprofundate la un anumit subiect, puteți începe să predați lecții particulare, dacă iubiți să citiți – să creați un blog de literatură interesant.

Desigur, primul lucru care trebuie de făcut este să încercați. Nu este necesar să renunțați imediat la serviciu și să vă dedicați doar hobby-ului; pentru a evita riscurile, este mai bine să faceți totul treptat.

Cu ce să începeți?

În primul rând, trebuie să vă răspundeți clar la următoarele întrebări:

  • În ce constă unicitatea produsului / serviciului meu?
  • Ce anume voi crea / propune?
  • Cu ce sunt mai bun ca concurenții?
  • Ce beneficii va aduce asta clienților mei potențiali?
  • Cine va fi clientul meu?

Înainte de a lansa ideea, ar trebui să efectuați un sondaj pentru a afla mai detaliat ce așteptări exacte au clienții și dacă doresc în principiu produsul/serviciul dat. Pentru a face acest lucru, puteți crea un sondaj online, pe care îl trimiteți prietenilor și cunoștințelor dvs. Pe lângă ei, trimiteți sondajul pe forumurile tematice, grupuri din rețelele sociale etc.

Urmează business-planul

Cel mai important sunt următoarele:

  • Descrieți clar ideea unui produs sau serviciu;
  • Studiați concurenții, gândiți-vă la avantaje;
  • Determinați publicul țintă;
  • Calculați cheltuielile necesare: prețul de achiziție, costuri materiale, chirie, publicitate, transport, taxe, prețul final etc.

După ce ați creat planul de afaceri, puteți încerca să solicitați subvenții pentru a vă dezvolta afacerea. Se întâmplă ca oamenii de afaceri aspiranți, să primească o anumită sumă de bani ca capital inițial pentru a începe.

În continuare, urmează primii pași concreți în implementarea ideii:

  1. Înregistrarea întreprinderii.
  2. Este necesar să creați un design, care va include numele, sigla, ambalajul, adică cum va arăta produsul/serviciul.
  3. Căutarea furnizorilor și planificarea livrării. Deja chiar de la început, trebuie să vă gândiți la modul în care se va realiza achiziția materialelor la cel mai bun preț și livrarea (în mod ideal, aveți nevoie de transportul dvs. propriu sau comenzile pot fi trimise prin poștă).
  4. Crearea unei platforme online: un magazin online, o pagină pe rețelele sociale. Aici trebuie să vă gândiți la modul în care vor fi prezentate bunurile/serviciile. Veți avea nevoie de fotografii și descrieri de înaltă calitate, astfel încât potențialul client să înțeleagă corect ce i se oferă.
  5. Lansarea platformei online și publicitatea. După ce pagina dvs. a fost completată cu un sortiment și ați proiectat totul frumos din punct de vedere vizual, puteți lansa activ publicitatea online și offline.
  6. Nu uitați de feedback-ul care va veni din partea clientului. Nu vă fie teamă să postați recenzii, să răspundeți la comentarii, să interacționați cu publicul. În plus, recenziile reale inspiră imediata încredere a noilor clienți. Asigurați-vă că indicați pe site informații de contact, utilizatorii cărora vor răspunde la mesajele / apelurile primite cât mai rapid posibil – acest lucru influențează foarte mult asupra reputației afacerii.
E frumos să sharuiești cu prietenii