Întrebări și răspunsuri

În această secţiune vei regăsi răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre serviciul nostru.

Dacă totuşi există nelămuriri suplimentare, te rugăm să ne sau să ne suni la numărul gratuit de telefon *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

Aplicația pentru credit

  • Cine poate aplica pentru un împrumut CreditPrime?

    Orice cetăţean român cu vârsta între 20-70 ani şi venit lunar constant poate obţine un împrumut.

  • Cum pot să aplic pentru împrumut?

    Pentru a aplica, este suficient să apeşi butonul Aplică de pe pagina principală sau orice altă pagină a site-ului. Poţi de asemenea să ne suni pentru asistenţă la numărul *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României). Dacă eşti deja înregistrat în sistemul nostru, poţi aplica direct din CreditPrime, urmând instrucţiunile de pe pagină.

  • Cum să aplic prin telefon?

    Procesăm doar aplicaţiile depuse pe site-ul nostru, însă consultanții noștri îți pot oferi suport prin telefon pe tot parcursul completării cererii. Pentru acesta, este suficient să ne suni la numărul *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (număr cu tarif normal) sau să .

  • După care criterii sunt evaluate aplicațiile pentru împrumuturi?

    Factorii care stau la baza luării deciziei sunt corectitudinea informaţiilor şi documentelor furnizate de client, precum şi situația sa financiară actuală.

  • Cum îmi cresc șansele de aprobare a unui credit?

    Pentru a spori şansele de aprobare a împrumutului CreditPrime, este nevoie ca informaţiile solicitate să fie corecte şi complete, iar dacă eşti deja clientul nostru, să ai un istoric pozitiv în ceea ce privește plata la timp a sumelor datorate.

  • În ce caz îmi puteți refuza împrumutul?

    Dacă informaţiile completate de tine în cererea de împrumut sunt eronate, solicitarea ta va fi respinsă. Solicitările de creditare sunt respinse atât din motive de corectitudine în completarea aplicației, cât și în funcție de profilul de creditare individual.

  • Cum aplic pentru următorul împrumut?

    Fiind deja client înregistrat în sistemul CreditPrime, beneficiezi de o serie de avantaje, printre care şi o procedura simplificată, în cazul în care reaplici pentru un împrumut. Poţi solicita următoarea linie de credit în doar 2 click-uri, direct din de pe site-ul nostru. Este suficient să te loghezi, introducând numărul tău de telefon, parola setată şi să ne trimiţi noua solicitare. Atenție! Nu poți avea două linii de credit active în același timp, în cadrul companiei noastre.

  • Pot să aplic pentru un împrumut noaptea sau în weekend?

    Da, îți suntem la dispoziție 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână. Aplică oricând ai nevoie și vei primi banii în cel mai scurt timp posibil, în funcție de modalitatea de încasare a banilor pe care o alegi.

Înregistrarea clientului

  • Cum mă înregistrez pe pagina creditprime.ro?

    Pe pagina principală va trebui să selectezi suma pe care dorești să o împrumuți, şi să apeşi butonul “Aplică”. Urmează apoi paşii din formularul de înregistrare. Ulterior, pentru a reintra în contul tău, nu va mai fi nevoie să parcurgi etapa înregistrării.

  • Care sunt documentele de care voi avea nevoie pentru a aplica?

    Pentru a aplica vei avea nevoie de:

    • Cartea de identitate / Buletin de identitate valabil

  • Voi avea nevoie de garanții sau codebitori pentru a primi împrumutul?

    Nu. Pentru a aplica și a primi ulterior împrumutul este suficient să completezi aplicația online, nu este nevoie de garanții sau codebitori.

  • Ce fac dacă nu am primit codul de confirmare prin SMS?

    Dacă nu ai primit codul de confirmare prin SMS te rugăm să parcurgi următorii pași:

    • Verifică corectitudinea numărului de telefon introdus în aplicație și corectează-l în caz de necesitate. Apoi cere din nou generarea codului.
    • Dacă numărul de telefon este corect și nu ai primit codul nici după ce ai resolicitat trimiterea acestuia, atunci restartează (repornește) telefonul.
    • Dacă nici după repornirea telefonului nu ai primit codul de confirmare, adresează-te serviciului nostru de suport clienți, disponibil 24/7 asistență online cu ajutorul lui Alin, la numărul de telefon *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).
  • Ce număr de telefon trebuie să introduc pentru a mă înregistra?

    Foloseşte un număr de telefon mobil activ, pe care îl utilizezi în mod constant. La acest număr te vom contacta ulterior sau îţi vom trimite notificări prin SMS.

  • De unde pot aplica pentru un credit?

    De oriunde, întrucât totul se desfășoară 100% online. Astfel, CreditPrime oferă împrumuturi în toate localitățile României.

  • Cum să îmi aflu codul poștal?

    Ca să îți afli codul poștal, poți folosi una dintre resursele online disponibile, precum este coduripostale.com sau coduripostale.ro. Este suficient să introduci adresa exactă și sistemul îți va găsi codul poștal atribuit. Vei putea accesa aceste surse și direct din aplicație, dând click pe detaliile ajutătoare ale câmpului respectiv.

  • De ce este nevoie să mă înregistrez pentru a primi un împrumut?

    Pentru a-ți spori șansele de primire a împrumutului este nevoie să completezi cererea de solicitare a creditului cu informații corecte și complete. Acest lucru va facilita prelucrarea datelor și aprobarea rapidă a cererii. Fiind deja înregistrat în sistemul nostru, vei putea solicita ulterior următoarea linie de credit mult mai repede și mai ușor.

  • Cât costă înregistrarea în sistemul CreditPrime?

    Nu costă nimic! Înregistrarea în sistemul nostru este gratuită.

  • După înregistrare îmi va fi creat un cont personal CreditPrime?

    Da. Încă de pe parcursul înregistrării, imediat după parcurgerea primului pas, vei avea acces la contul tău CreditPrime.

Primirea împrumutului

  • Ce sume pot să obțin?

    Suma pe care o poți primi poate fi cuprinsă între 400 şi 15.000 lei, și se acordă pentru o perioadă fixă, de 24 luni. În funcţie de datele completate, dar și de istoricul tău de creditare în cadrul companiei, vei primi decizia privind suma pe care ţi-o putem acorda ca și linie de credit.

  • Care sunt modalitățile de primire a banilor?

    Îți punem la dispoziție câteva modalități simple și rapide prin care poți primi banii împrumutați:

    • NOU! Transferul banilor instant pe orice card Visa/MasterCard, inclusiv în weekend;
    • Transfer bancar în contul tău curent;
    • Numerar în sucursalele BCR.
  • În cât timp de la aprobare pot să primesc banii?

    Durata încasării banilor diferă în funcție de modalitatea de primire aleasă:

    • Transfer instant pe orice card Visa/MasterCard - imediat ce creditul este confirmat final de către tine, poți intra în posesia banilor în doar câteva minute, inclusiv în weekend sau de sărbători;
    • Transferul bancar direct în contul tău poate dura de la 1-3 ore la maxim 24 ore, în funcție de programul de recepționare plăți al băncii tale;
    • Eliberare numerar în sucursalele BCR - de la 1-3 ore la maxim 24 ore de la aprobare, dar în limitele programului de lucru al fiecărei sucursale în parte
  • Cât timp durează aprobarea împrumutului?

    Din momentul expedierii cererii, decizia privind împrumutul va fi luată în cel mai scurt timp posibil. În general, răspunsul va fi primit în doar câteva minute, excepţie făcând zilele de weekend când procesul poate dura puţin mai mult.

  • Cum aflu dacă linia de credit a fost aprobată?

    Atunci când cererea de împrumut a fost aprobată, vei fi informat printr-un SMS ce va conţine suma acordată şi codul de confirmare al termenilor și condițiilor. De asemenea, vei putea verifica situația cererii tale direct din contul personal CreditPrime.

  • Ce să fac dacă cererea a fost aprobată dar banii nu au fost transferaţi?

    Durata de transferare a banilor diferă în funcție de modalitatea de primire aleasă:

    • Transfer instant pe orice card Visa/MasterCard;
    • Transferul bancar direct în contul tău poate dura de la 1-3 ore la maxim 24 ore, în funcție de programul de recepționare plăți al băncii tale;
    • Eliberare numerar în sucursalele BCR - de la 1-3 ore la maxim 24 ore de la aprobare, dar în limitele programului de lucru al fiecărei sucursale în parte.

    Dacă nu ai primit banii în termenii indicați mai sus, contactează serviciul nostru Suport la numărul *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

  • Pot folosi toţi banii odată?

    Bineînțeles. Odată aprobată linia de credit, te poți bucura de toți banii după bunul plac. Tot ce trebuie să faci însă este să ne transmiți prin email ([email protected]), telefonic *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00)

    (număr cu tarif normal) sau direct din contul personal, ce sumă dorești să îți transferăm, din total limită aprobată.

  • Pot avea mai multe împrumuturi CreditPrime în același timp?

    Nu, poți avea o singură linie de credit activă. După perioada de valabilitate de 24 de luni, aceasta se va închide și vei avea posibilitatea de a deschide o nouă linie de credit. Îți recomandăm să menții linia de credit deschisă pe toată durata acestei perioade pentru a profita de toate beneficiile disponibile.

  • În ce monedă pot lua împrumutul CreditPrime?

    CreditPrime oferă împrumuturi doar în lei - RON.

  • Care este programul de lucru pentru serviciul CreditPrime?

    Serviciul online CreditPrime îți stă la dispoziție 24/7 cu asistență online din partea lui Alin sau poți suna la *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00)

Plata sumei datorate la scadență

  • Când trebuie să rambursez suma datorată?

    În momentul în care linia ta de credit este aprobată, este important sa verifici în contract data scadentă. Aceasta este fixă și presupune ca la fiecare 30/31 de zile să rambursezi către noi o anumită sumă de bani. O regăsești indicată în extrasul trimis în fiecare lună către adresa ta de email, sau afișată direct în contul tău personal CreditPrime. Partea frumoasă este că poți alege să plătești fix cât vrei: fie minimul de plată, fie de exemplu suma necesară pentru reîntregirea liniei.

  • Ce sumă trebuie să rambursez la data scadentă?

    Marele avantaj al liniei de credit pe care ți-o punem la dispoziție este acela că la fiecare dată scadentă ai libertatea de a alege ce sumă dorești să rambursezi. Astfel, în cazul în care într-una dintre luni te confrunți cu anumite cheltuieli neprevăzute, poți alege să achiți doar minimul de plată, astfel încât să nu generezi o presiune și mai mare asupra bugetului personal. În lunile în care reușești de exemplu să economisești, poți să rambursezi orice sumă dorești, acoperind astfel parțial sau total suma necesară pentru reîntregirea liniei de credit. E simplu și foarte relaxat tot procesul de rambursare.

  • Ce reprezintă minimul de plată?

    Este exact suma de bani pe care trebuie să ai grijă să o rambursezi lunar, pentru a putea să îți menții pozitiv istoricul tău de creditare. Minimul de plată este constituit din 10% din principal, la care se adaugă dobânda acumulată pentru perioada de folosire a banilor și penalitățile (dacă este cazul). Te rugăm să te asiguri că în apropierea datei scadente ai în contul personal fonduri suficiente pentru a acoperi acest minim de plată. Îl regăsești menționat în extrasul pe care îl vei primi lunar pe adresa de email cu care te-ai înregistrat, sau afișat direct în contul tău personal CreditPrime.

  • Cum pot să rambursez suma datorată?

    Ai mai multe opțiuni la dispoziție:

    • Plata online cu cardul bancar direct din contul tău personal CreditPrime.
    • Transfer bancar din contul tău, efectuat în agenția băncii sau prin Internet Banking, indicând în momentul efectuării plății CNP-ul sau numărul de contract.
    • Depunere numerar la orice ghișeu din agențiile băncii indicate de CreditPrime. Află mai multe detalii accesând Modalitățile de rambursare.

    Atenție! Data rambursării este considerată data recepționării plății în contul Creditorului. În cazul transferului banilor prin anumite mijloace de plată, precum transferul bancar, procesul poate dura până la 24 de ore. De aceea, te rugăm să te asiguri că alegi mijlocul potrivit pentru ziua plății, astfel încât banii să ajungă la destinație în termen și să eviți întârzierile de plată.

  • Unde găsesc detaliile pentru efectuarea plății către CreditPrime?

    Toate detaliile necesare pentru efectuarea plății către CreditPrime le regăsești în extrasul pe care îl vei primi lunar pe adresa de email cu care te-ai înregistrat, dar și în contul tău personal de pe creditprime.ro.

  • Cum pot închide linia de credit?

    Este nevoie să faci o solicitare în acest sens, prin email la [email protected] sau contactându-ne telefonic la *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00) (număr cu tarif normal) sau cel mai simplu, direct din contul tău personal de pe site. Ulterior pentru finalizarea operațiunii de închidere a liniei, va trebui să achiți suma totală pe care o datorezi la acea dată. În caz contrar, solicitarea de închidere a liniei va fi anulată și va trebui sa reiei procesul. Totuși, dacă preferi, poți opta pentru menținerea liniei de credit deschise pentru a avea acces rapid la fonduri în viitor.

Profilul meu pe CreditPrime

  • De ce am nevoie de cont personal?

    Un cont personal este necesar pentru a gestiona eficient linia de credit. Prin intermediul contului tău personal, poți verifica soldul disponibil, efectua retrageri, vizualiza istoricul tranzacțiilor și primi actualizări importante. De asemenea, acesta asigură o securitate sporită și o gestionare mai ușoară a finanțelor tale.

  • Cum pot să intru în contul meu?

    Pentru a intra în contul tău, este suficient să te loghezi folosind următoarele informații:

    • Numărul de telefon indicat la înregistrare;
    • Parola setată la înregistrare.

    Atenție! Contul tău personal este activ imediat după parcurgerea primului pas al înregistrării.

  • Ce fac dacă mi-am uitat parola de acces la contul personal?

    Folosește opțiunea de resetare parolă accesând butonul “Ai uitat parola?”, din pagina de logare în cont. O parolă temporară îți va fi expediată prin SMS pe numărul de telefon mobil completat la înregistrare. Intră în cont folosind parola temporară. Nu uita să schimbi parola din interiorul contului, accesând opțiunea “Schimb parolă”.

Alte întrebări

  • Ce este CreditPrime?

    CreditPrime este un serviciu care oferă împrumuturi exclusiv online, la distanță, fără a fi nevoie de prezenţa fizică.

  • Ce înseamnă creditare online?

    Creditarea online este o modalitate simplă și rapidă de a împrumuta sume relativ mici, pe o perioadă de 24 luni, fără prezență fizică, documente în original, gaj sau alte tipuri de garanții.

  • Ce înseamnă creditare responsabilă?

    Ne desfășurăm activitatea la înalte standarde de etică profesională, respectând principiile creditării responsabile.

    Ne ajutăm clienții să ia decizii în cunoștință de cauză, oferindu-le informații complete privind condițiile noastre de creditare. Toate informațiile despre costul împrumutului, procedura de rambursare, sumele datorate sau dobânzile percepute sunt disponibile pe site-ul nostru.

    Termenilor și Condițiilor acordării împrumuturilor sunt de asemenea publicate pe site, astfel încât oricine să le poată parcurge înainte de a depune cererea pentru o linie de credit. Suntem corecți cu clienților noștri și nu vrem să îi inducem în eroare. Prezentăm informația în mod simplist și accesibil, pentru a fi pe înțelesul oricărei persoane, care nu deține cunoștințe speciale în domeniul financiar-bancar. Ne respectăm clienții și ne pasă de bunăstarea lor.

    Îţi punem la dispoziţie multiple canale de feedback prin care ne poți contacta în orice moment din zi sau noapte, cel mai accesibil dintre ele fiind Serviciul Suport Clienți, unde o echipă specializată îți stă la dispoziție 24/7 cu asistență online din partea lui Alin. Numărul de telefon este *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00)

    (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

    Mai multe detalii sunt disponibile în secțiunea Creditare responsabilă.

  • Cum pot contacta un consultant CreditPrime?

    Serviciul Suport Clienți CreditPrime îți pune la dispoziție o echipă specializată, disponibilă 24/7, cu asistență online oferită de Alin. Numărul de telefon este *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00)

    (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

  • Cât de sigur este serviciul de creditare online?

    Oferim împrumuturi la distanţă, exclusiv online, pentru confortul clienţilor noştri, însă întreprindem toate măsurile pentru a securiza interacţiunea noastră cu acesta. Datele completate în cererea ta sunt transmise printr-un sistem securizat. Interacțiunea cu specialiștii noștri are loc numai la distanță, nu trebuie să primiți acasă curieri sau alți reprezentanți ai companiei. La efectuarea plății cu cardul bancar operațiunea este procesată pe o pagină securizată a sistemului de plăți, care deține certificat internațional.

    Compania deține certificat de conformitate cu standardele de securitate internaționale PCI DSS și garantează securitatea transmiterii datelor.

  • Cum să creezi o adresa de e-mail?

    Poți crea o adresă de e-mail foarte simplu și absolut gratuit.

    Îți sugerăm cele mai populare platforme

    Este suficient să accesezi unul din linkurile de mai sus și să urmezi instrucțiunile paginii.

    În doar câteva clipe vei avea propria adresă de e-mail.

    Pentru asistență ne poți contacta la numărul *7788 (Luni - Vineri 8:00 - 19:00; Sâmbătă - Duminică 9:00 - 18:00)

    (număr cu tarif normal).

  • Cum să fac rost de extrasul de cont?

    Poți solicita extrasul de cont de la banca emitentă a cardului. În mod obișnuit băncile expediază extrasele lunare pe adresele de e-mail ale deținătorilor de conturi. Poți genera extrasul de contul și folosind serviciul de Internet Banking. Extrasul de cont îl poți solicita și în sucursalele băncii/lor la care deții conturi.

  • Cum pot afla codul IBAN?

    Poți găsi codul IBAN pe extrasul de cont, în profilul de Internet Banking sau contactând banca la care deții contul.

  • Care sunt termenii și condițiile CreditPrime?

    Folosirea site-ului CreditPrime.ro, inclusiv navigarea pe site, parcurgerea procesului de înregistrare cât și folosirea serviciilor CreditPrime implică acceptarea Termenilor și Condițiilor. Pentru mai multe detalii accesează Termenilor și Condițiilor din meniul principal.

  • Cum semnez contractul?

    Pentru confortul clienților noștri, oferim posibilitatea de a semna contractul la distanță prin intermediul codului unic de confirmare expediat prin SMS la etapa înregistrării. Acceptarea Termenilor și Condițiilor și introducerea acestui cod semnifică acordul tău de a intra în relații comerciale cu compania noastră, prin respectarea tuturor condițiilor prezentate, şi deopotrivă şi contractul dintre tine si CreditPrime.

  • Pot primi un împrumut CreditPrime dacă am credite active la alte instituții?

    Da. Poți aplica pentru un împrumut CreditPrime chiar dacă ai împrumuturi active la alte instituții de creditare, dar nu poți avea mai mult de o linie de credit deschisă în cadrul companiei noastre, la un anumit moment.

  • Ce se întâmplă dacă nu achit la timp suma datorată?

    În cazul în care întâmpini dificultăți de plată iar data scadentă se apropie, atunci poți achita doar minimul de plată. În acest fel, te asiguri că îți menții un istoric de creditare pozitiv, și că nu ți se vor aplica penalități. Ne rezervăm dreptul să întreprindem toate măsurile legale pentru a recupera integral suma datoriei.

  • De ce să alegi serviciile CreditPrime?

    • Aplici ușor, 100% online. Transferul banilor se face în aceeași zi.
    • Suntem rapizi, foarte rapizi. Aplică și convinge-te!
    • Aprobarea liniei de credit se face rapid și 100% online.
    • Te bucuri de cea mai relaxată linie de credit. Alegi exact cât vrei să rambursezi la scadență: fie minimul de plată, fie mai mult.
    • Nu avem costuri ascunse. Suntem creditori direcți, 100% transparenți!
    • Îți oferim libertate de acțiune și control total. Tu alegi suma pe care dorești să o împrumuți!
    • Suntem un creditor de încredere.

Formular de contact